Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Pinky - 2 maj 2013 21:29

Det var riktigt längesen jag bloggade sist typ 3 månader sen.


Ja det som jag har gjort är att jobba!! Och det har varit riktigt kul

och jobbigt men det är väl det som är de bästa med ett yrke

du själv har valt att trots att det ibland kan vara jobbigt så gör

du ändå det du har liksom valt att jobba med :)...


Det jag har insett på sistonen är att jag börjar verkligen att trivas

att jobba på högstadiet, och nu jobbar jag både på ett högstadium och

ett gymnasium, nästan så att jag föredrar högstadiet haha... Kan nog

också bero på att på mitt jobb jobbar jag med dem bästa kollegorna!

Trivs jättebra :). Ingen sådandär ångest över att liksom imorgon måste

jag till jobbet utom tvärtom, jag tar mig upp till jobbet för jag vet att det

kommer bli en trevlig dag :).


Ja jag har varit i Barcelona för typ 3 veckor sedan! Det var underbart!
Fick känna på sommar lite tidigare, vi hade 27 plus grader ;).


Väntar fortfarande på bilderna min kusin tog, så när jag får dem visar

jag upp lite bilder från barca :).


Ja vad mer kan man säga? Jag tror att jag ska duscha strax och

sedan blir det läggdags ;).


God natt på er!


Här kommer två bilder på mig, en egobild och en outfitbild :)




   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards