Alla inlägg under juni 2011

Av Pinky - 17 juni 2011 02:29

Nu var det ett tag sen man skrev här återigen, men det är sommar

och då sitter man väldigt sällan här...


Jag har verkligen njutit av dem varma dagarna vi har haft i sthlm,

så jag är riktigt brun hihi :)  Jag har liksom hängt på rålis, festat

och sedan i helgen var jag på Oskishs landställe med Cherry, Grekinna

och Johannish och softade där och myste till på måndagen.


Sen har det ju varit keff väder så man har inte hitta på mycket, åt på

pizza hut med Jennysen och sedan på kvällen var man på södra teatern

med Muppen, Lelle, Enzo och Cp :)


Och igår var jag hela dagen med min mupp sov hos henne också, jätte mysigt.

Idag har man bara softat och degat sig hela dagen hos henne haha. Imorgon

är det fest hos muppen för och fira Lelle på födelsedagen, kommer nog

bli kul!  Jaaa och nu börja Paola bli snål, slösat alldeles för mycket pengar

på en månad. Men det är väl så när det är sommar så nu ska jag inte

slösa så mycket och vara sparsam så att pengarna räcker till :) Så jag

kan inte göra en massa mina kära vänner om det handlar om pengar så

är det bara!


Nej läggdags alltså, lägger upp lite sommar bilder :)

Jag och fina Carro! aka Cp! ;)

     Solar på rålis ;)

  

S O M M A R! :)

 


Grillning på G på Grönö med mina käraste :)     

Av Pinky - 1 juni 2011 03:07

Nu har det gått ett tag igen sen jag skrev....

Mycket som har hänt.... I lördags gifte sig min Cherry med Oskish och

det vart en drömbröllop, riktigt vacker! :)


Jag är klar med min c uppsats har opponering nästa vecka på onsdag, så

jag chillar lite med livet. Har ändrat totalt på min dygnsrytm! Men ska försöka

ändra på det...


Imorgon ska jag fika med min Danniii jätte längesen vi sågs! Sedan ska jag

träffa J en snabbis för och låna ett spel och sen hem till Muppen för och

fira hennes lillebrors student! Oskish lillebror tar också studenten imorgon

men jag hade för längesen lovat ut mig till Muppens lillebror så kan tyvärr

inte gå på Oskish lillebrors mottagning! Sånt är livet..


Ja jag ska gå lägga mig, blev påminnd av min blogg av en gammal klasskompis

som länkade mig hennes blogg, kände kanske var dags och uppdatera min!

Jag lovar att nu när jag är ledig försöka blogga mer och ta bilder and stuff!


Nej im out!


en happy paola!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards