Alla inlägg under juni 2009

Av Pinky - 15 juni 2009 23:45

Nej det blev inte alls att jag drog mig in till stan då UTAN att jag

drog senare med Midis och mötte hela gänget där inklusive min älskade

boyfriend, han skulle hämta ut biljetterna när han drog för jag stannade

kvar, MEN det var så lång kö för honom att han tog inte ut dem och

jag bokade nya idag, men om jag har tur är dem vi bokade igår kvar

för de var mycket bättre plaster! =)


Ja och nu tänkte jag faktiskt göra té mysa mig i min säng och titta

på brudens far, en film jag ba älskar, för det är så exakt min kära

fader är hehe och ja ba har en gifta känsla inom mig haha fast det

blir nog dags om ja typ 7 år kanske?...


Hehe god nattis på er!


ps. Min mamma gjorde så himla god pastasallad åt mig idaag! :D d.s

Av Pinky - 15 juni 2009 16:59

Nu har jag äntligen gjort det jag har velat i några veckor nu--> städat

min garderob igen... Nu såg det värre än förra gången, ni som följer min

blogg vet vad jag menar, annars så kan ni söka i maj tror jag det var och

där finns det en bild på förr och efter på min garderob...


Nu sitter jag här vid datorn och tycker att det är så pissigt att

det är så pissigt väder, drömmer mig tillbaka till Egypten det var så

underbart eller till Grekland...


Ja men nu ska jag typ börja fixa mig för måste in till stan och

ta ut biobiljetterna inför imorgon, för jag och älskling ska se på

My bloody valentine på 3D!


Yes lägger upp en bild på mig från egypten! =)

Av Pinky - 12 juni 2009 16:24

Det var verkligen längesen jag bloggade, men jag vet inte varit

upptagen, sen trött och ingen lust att skriva, egentligen har jag typ

ingen ork heller men vilja har jag...


Alldeles strax ska jag plugga, göra klart en komplettering och sen är

jag klar med skolan för denna termin så väntar förhoppnings spanska

nästa termin...


Ja början av juni såg lovande ut, det var 26+ varmt ute och man var ute

och solade och sådant men nu så är det regnigt och pissigt... Ja det kanske

nu man borde ligga i en strand i typ grekland och steka? Hmm kanske, nepp

blir ingen utomlands semester denna sommar, tror iaf inte det, planen

är att jag ska typ flytta ut så då har man inte råd med en resa...


Idag är det fredagsmys, vi få se vad som händer... det enda jag vet är

att jag ska sova hos älskling... Yes men nu ska jag plugga, egentligen

borde ja städa min garderob igen men ingen ork och dessutom borde

jag träna nepp ingen ork, får verkligen ta igen nästa vecka och träna

på riktigt...



Av Pinky - 9 juni 2009 00:45

Tänker inte skriva om vad jag har haft för mig, eller liknande

utom nu tänker jag klaga... Jag är så sur och detta är mitt egna fel

och världens, jag har inget sådär "jobb" och jag behöver pengar,

planerna just nu är att jag kommer förmodligen flytta hemifrån

nu i sommar, men pengar? Nepp! Eller jag kommer att ha dem när man

börjar skolan igen men inte nu under sommaren...



GAAH JAG HATAR PENGAR!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards