Alla inlägg under januari 2010

Av Pinky - 28 januari 2010 00:53

Är det fel av mig att vara avundsjuk på vissa ibland?

På att vissa får alla dem drömmar jag hade gå i uppfyllelse?

Medan mina gick i kras? Jag vet att jag kanske förtjänade det

jag fick, eller att det kanske finns ngn slags lärdom som jag borde

lära mig av det, men gud vad det gör ont ibland och se hur alla

lyckas och inte jag, eller inte med det iaf, åh gud vad jag saknar

dem tiderna, jag hatar och känna såhär och verkligen sakna,

kommer det någon gång vara min tur?

Av Pinky - 27 januari 2010 21:40

Ja här sitter jag nu och är uttråkad, har tränat och duschat,

men nu vet jag inte, väntar på att Carro ska komma hit men

kvinnan svarar inte på mina sms =/. Alltid när jag är uttråkad

saknar jag honom mer, blö hatar när det blir så, för då får

jag lust och ringa men jag ska inte men det kliar på fingrarna!


Nej men jag funderar på dricka te och äta kanelbulle och titta på

ngn rulle och föra bort dem tankarna och sluta sakna så mycket!


Jag var med honom i måndags och det var jätte mysigt verkligen,

hoppas att det fortsätter så! =)  Haha jag går runt och tror att

det är tisdag när det är onsdag idag, fyfan alltså mixar min hjärna.

Nej te och film!


Hej hopp!

Av Pinky - 24 januari 2010 22:48

Jag hoppas att saker och ting känns bättre imorgon!!!!


Nej nu ska jag duscha och typ somna till Pearl Harbor har jag

bestämt mig för!


God natt!

Av Pinky - 24 januari 2010 22:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pinky - 21 januari 2010 23:40

Jag har haft en jätte bra idag, jag har jobbat, dansat och sedan ätit

middag med två vänner på Bambo palace, en riktigt bra dag liksom,

dansen gick skitbra, var jätte nöjd.


MEN kvällarna när man är hemma, sätter på musik, och låter hjärnan

tänka då kommer alla dem där tankarna man har försökt undvika,

jag borde inte ens klaga, han ringde mig 3 ggr igår och var världens

gulligaste, men ändå, grejen är att jag vill träffa honom och jag

vet inte när jag kommer få göra det, men jag vill så gärna. Men men

tålamod Paola! Jag hatar alla mina tankar, för dem är väldigt negativa,

och det är inte bra, jag kan vara så optimistik mot andra men inte mot

mig själv, men jag är så rädd att tro på något bra och så blir det tvärtom

och bli så jäkla besviken, blä!


Aa nu har jag iaf tagit ut mina tankar!

Av Pinky - 20 januari 2010 00:18

Här sitter jag när jag egentligen borde gå och lägga mig! Men är inte

trött och det skyller jag på Jontes säng! Haha älskar hans säng, så jag

sov till klockan hm haha ett eller två, så det säger mycket varför jag

inte är trött nu och så har jag låten just dance med lady gaga i bakgrunden

mm trött kommer man INTE bli...


Igår sov jag hos Jonte, det var jätte mysigt, det var en vecka vi sågs!

Ja imorgon är det skola igen, första religion lektionen, är exited hehe,

det är faktiskt ngn av dem sakerna som håller mig uppe, som får mig

och tänka positivt på framtiden är min utbildning och vännerna såklart,

men min utbildning, annars hade jag säkert säckat ihop mig och ba legat

och sovit om dagarna... det är min utgång när saker och ting inte är som

jag vill, då sover jag får då känns som att mina drömmar är bättre än

verkligheten men något sånt har jag inte behövt göra än hoho!


Tänkte lägga upp två biler som jag tog nyss på mig, och jag har "pyjamas"

på mig haha, så ni får tänka att det är lite fjooortis bilder haha men ibland

får man ha sådana bilder, tar upp den barnsliga sidan hos Paolita! ;)


Nej nu tänkte jag kanske fixa lite min layout på bloggen, få se om jag

blir trött då!


Hörs!

  

Av Pinky - 19 januari 2010 22:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pinky - 17 januari 2010 23:40

Nu ändrade jag på min bloggs utseende igen, vet inte om jag

är riktigt nöjd, men låter den va så idag iaf! =)


Igår var det en lyckad kväll på sitt sätt, vi var ute först på Nivå

och sedan drog vi oss vidare till La isla där vi shakade loss, sen sov

jag över hos min Carro vi hade det verkligen kul med hennes mini

pc och webcamen haha =)


Ja idag har jag bara tagit det lugnt, imorgon är det dags för första

skoladagen för terminen känns skönt =). Sen ska jag träffa Jonte

imorrn på kvällen, förhoppningsvis kommer det bli väldigt mysigt!


Ja nu tänkte ja kolla på en film och sen ska man sova, så God natt

på er!


Bjuder på en bild från gårdagen!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards