Direktlänk till inlägg 1 december 2012

1:a december nu börjar den mysigaste månaden;)

Av Pinky - 1 december 2012 14:19

Syrran sitter vid min dator så det får bli ett inlägg från mobilen...

Det är 1:a december och jag har en massa mysiga känslor inom mig!


Blir så himla glad av att se ut och att det är vitt, snö! Ger mig en otrolig julkänsla!

Det är t.o.m helt ok att det är kallt ute och att man fryser, det är typ en del av julkänslan!

Så nu fram till den 26 december är det underbart med vinter, men efter det

åker jag gärna till varmare breddgrader!


I eftermiddag ska jag hem till pojkvännens föräldrar på middag,

kommer nog bli jättemysigt!


Sedan åker vi nog hem till cherry&orre på sagan om ringen maraton fast då har

de redan börjat, vi kanske kommer lägligt till film nummer 3 men vi få se:)

Nej nu ska jag typ brodera lite:)


Bjuder på en bild på hur jag ser ut just nu, osminkad och med glasögon liggandes i sängen:p

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinky - 2 maj 2013 21:29


Det var riktigt längesen jag bloggade sist typ 3 månader sen.   Ja det som jag har gjort är att jobba!! Och det har varit riktigt kul och jobbigt men det är väl det som är de bästa med ett yrke du själv har valt att trots att det ibland kan v...

Av Pinky - 30 januari 2013 13:12

Om man bortser från min senaste inlägg, har jag liksom inte bloggat alls. Det berodde på att jag inte mådde så bra, hade stress över min ekonomi, jobb och osv. Men sens förra veckan förändrades allt. Blev kallad på intervju och dagen efter blev...

Av Pinky - 28 januari 2013 15:59

Idag känns det som att livet sjunger för mig faktiskt. Håller på med min C-uppsats och hela resultat delen är klar, ska strax börja med diskussionen! Den behöver inte vara 100% klar inför inlämning, så det känns skönt! Betyder att jag faktiskt ...

Av Pinky - 7 januari 2013 18:18


Det gick jättebra på korta viket. Så fort jag stod där framme kände jag mig som hemma... Det var riktigt kul :)   Det jobbiga är att jag önskar jag hade en deltid eller heltidsjobb som lärare, att få lära känna mina elever, se hur de utveckla...

Av Pinky - 7 januari 2013 12:35

Idag börjar nästan alla jobba, vissa har redan börjar tidigare i veckan. Men idag är det liksom riktigt start på året, inget mer slöande och slappandet. Juledigheten är över...   Detta gäller för mig också, idag går jag ut på mitt första kort...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards