Alla inlägg under december 2009

Av Pinky - 31 december 2009 19:29

Nytt år, ny design =) and im back to pink again ;)

Av Pinky - 31 december 2009 19:08

Jag vet inte om det är att jag på ngt sätt nöjt mig med iden på

min nyårsafton kommer se ut och inte hur jag önskar mig att den

skulle vara, att jag känner mig lugn eller att det är bara att jag

är sjuk och bara känner att det får bli som det blir.


Jag kanske drar på fest i gamla stan med Elli & dem, vi får se

vad som händer efter 12 helt enkelt. Men om drygt en och en havltimme

ska jag dra mig till Carro där det är lite förkrök så ska gå förbi

där en stund och sen hem till middagen och sen är det ett nytt år, det

är bara 5 timmar kvar på det här året, på 2009 som för min del var

underbar första halvåret, men sen så gick saker neråt halvåret efter,

men nu ska jag försöka se positivt på det nya året, man vet aldrig vasd

som händer, kanske det här året blir jag lycklig igen, fast jag egentligen

tvivlar på det, ja pessimistiska paola, som är bara pessimistisk när det

gäller henne själv men väldigt optimistisk när det gäller andra. Men

dem flesta kanske är så, eller är jag ute och cyklar?


Jag lägger upp en bild sen på min nyårs outfilt, tyvärr kommer jag inte

ha några snygga strumpbyxor utom det blir min tjocka svarta, e sjuk och

det är svinkallt där ute, men eftersom jag har en ny kamera kommer det

komma en bra bild och inte som dem förra som är tagna med min mobil

kamera ;) Så håll utkik om ni vill se min outfilt =)


Hööörs!

Av Pinky - 31 december 2009 00:53

Klockan är sent, borde gå och lägga mig men är typ inte sömnig,

jag vet inte om jag är dödskraj inför imorgon, det bästa med

imorgon är mina vindruvor och mina 12 önskningar(spansk tradition)

och sedan fyrverkerier med pappa och syster. Men efter det är jag

dödsskraj inför, kommer det bli bra? Kommer 2010 börja bra, eller

kommer jag ba gråta i min säng för det blev som jag var så rädd för?


Min syster sa idag att om man vill så fixar man det, men på ett sätt

vill jag att det ska fixas genom att personen tänker på mig, saknar mig,

men det kanske är för mycket begärt, jag kanske inte är så viktig för

personen som jag tror, men det lär visa sig, och om det är så som jag

befarar så är det bättre och veta det än att gå runt och leva i en fantasi.


Varför kan inte livet vara som sagor? Med ett lyckligt slut, där allting

fixar sig, där kärlek är evig, jag antar att jag får växa upp och lära

mig att det är inte så, det var det fina med mig enligt honom att jag

trodde så blint och starkt på kärlek, men det förstördes påvägen, men

jag hoppas verkligen på att 2010 blir ett bättre år, jag kom in på min

utbildning var på reserv nr 3 men nu är jag antagen på religionen, så

det är en bra start, man kanske inte kan få allt? Men om jag fick det jag

vill så skulle jag faktiskt inte ha allt, men jag skulle vara lycklig, men

det här nya året blir det mer skärpning för min del med skolan och jobbet,

inte vara så himla lat, och försöka vara mer uppåt än neråt och försöka

se saker på ett positivt sätt trots att det är väldigt svårt för mig, allt

skulle vara så himla mycket bättre om jag hade den personen, äsch vad

jag gnäller om det, men det är faktiskt allt jag vill ha, men tydligen så är

det omöjligt så whatever.


Imorgon ska jag på bio med min syster, ja och sen får man väl spela

tiden ut, och med detta önskar jag er alla  ett gott nytt år!


Bjuder på en sötbild på mig så livar vi upp bloggen också:P

  

Av Pinky - 30 december 2009 20:06

Man blir lite avis när man läser på vissa bloggar att dem reser

bort till det varma, om vi hade haft tur skulle jag faktiskt ha

varit i Gran Canaria nu och njutit av vädret och stranden, men nepp

istället är man här i det kalla utan någon som kan hålla om en varm.


Jag vill bara sluta vilja och önska att imorgon blir på det viset

jag vill när jag speciellt vet att det kommer inte bli så, personen

kommer inte ringa mig, jävla skit! Varför kan jag inte släppa det

och hoppas iaf?


Jag tycker nyår är överskattat och det skulle ha varit mycket bättre

om jag hade varit i ett annat land just nu.

Av Pinky - 29 december 2009 22:09

What would I give
To live where you are?
What would I pay
To stay here beside you?
What would I do to see you
Smiling at me?

Just you and me
And I could be
Part of your world

I don't know when
I don't know how
But I know something's starting right now
Watch and you'll see
Some day I'll be
Part of your world

Ja jag vill så gärna vara part of his world... Ja nu ska jag faktiskt

titta på lilla sjöjungfru! =)

Av Pinky - 29 december 2009 14:16

Jag önskar jag kunde resa iväg, vara borta speciellt nu under

nyår, och vara borta och se om människan skulle sakna mig då,

men ja tyvärr kommer jag inte vara borta... jag vet inte men

eftersom mitt nyår kommer inte vara så som dem två tidigare åren

så har jag ingen aning om vad som händer denna, känns som att

jag kommer vara hemma och ba vilja att det ska bli dagen efter...


Jaja sluta gnälla!

Av Pinky - 28 december 2009 00:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pinky - 27 december 2009 18:58

FAAAAAAAN! höll på skriva ett inlägg så tröck jag på en knapp och

allt försvann... Aja får börja om det kanske inte blir lika långt nu ba,

hatar sånt!


Men heeeeeeeeej! Dem här dagarna har jag haft fullt upp, julafton

var jätte mysig fick allt jag hade önskat mig, så nu kommer

vara bätte bilder ;) fick en rosa samsung kamera med 12,2 megapixel!

och en massa presentkort som har utnyttjats dem här daganra =)

och ralph lauren parfymen WILD =), av syster fick jag en skitsnygg

kjol  MEN det jag önskade mig mest var Mario Bros spelet och det fick vi och den är SUPER BRA ÄLSKAR! ;)och av mina älskade Cherry & Grekinna fick jag en pyjamas och 200 i presentkort på h&m =)


Juldagen spenderade jag hemma hos Cherry på Jul-lunch med

hennes pappa, hans vän, Grekinna och Oskish! Jätte trevligt!


Sen igår så shoppade vi i stan och sen drog vi till Sickla =) på

kvällen kom Jonte hit och vi spelade lite Wii och sen Monopol

med syster och han sov över och det var underbart & mysigt


Idag var jag i stan och shoppade lite till hehe det har vart mina dagar

lägger en collage på dem här  dagarna =)...


Ha det!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards