Alla inlägg under mars 2010

Av Pinky - 30 mars 2010 14:53

Ja idag är det dags för Göteborg då, ska väl åka in mot stan

om ngn timme sådär med min Carito, vi åker tillsammans!


Ja det ska bli skönt och få komma bort lite trots att det är

inom Sverige, men en ny stad iaf... Sen när jag är tillbaka

är det dags för hårda tag och allvar på mig, jobba en massa,

har redan bokat in mig till spanska i 2 veckor, fast ja det  är

Fyra dagar bara men iaf, nu ska jag sluta med att vara så jäkla

lat och träningen på allvar nu också.


Jag hann träna idag, så det är perfekt!  Nej men jag får bara inte hålla

på deppa mig och bli lat för det, livet som sagt går vidare, dagarna går fortfarande och jag andas fortfarande, visst mitt hjärta gör väldigt ont,

men jag får ba leva med det och leva mitt liv på bästa sätt, för i slutändan

så är det mitt liv det handlar om, han lever prima i hans liv, så jag kan

bara inte hålla på och ba se allt negativt...


Detta betyder inte att jag kommer sluta gråta eller sluta sakna honom

utan bara att jag ska försöka se tillvaron med andra ögon och liksom

öppna mig för annat...


Vi får se om detta går bra, jag hoppas på det iaf! :D

Vi hörs då på lördag eller söndag! Ha det bra!


  


Av Pinky - 29 mars 2010 19:09

Jag är verkligen ingen morgonmänniska har jag märkt, jag var

ju helt död när jag vaknade kl sju på morgonen. Hade skola, efter

skolan drog jag och Chery in till stan och köpte hårfärg till mig

och sen vidare hem till henne, där hon färgade mitt hår till mörktbrun

bara och sedan chillade jag hos henne och bjöd mig på lunch och

så låg vi och soffan och myste. Sen mötte jag Carro en snabbis i stan

och sen vidare hem...


Nu är jag hemma och har redan ätit middag, det blev mammas sallad

så himla god! Ja och nu funderar jag på om man ska sätta på en rulle

och bara chilla, eller titta på Desperate housewives och Greys? ELLER

träna, faen vad jag känner mig lat, jag kanske får ba tvinga mig själv

att vara duktig och träna, och sen titta på allt jag planerar?..


Ja vi får se vad som händer, sätter upp en bild på hur jag ser ut

just nu =)...


  


Av Pinky - 28 mars 2010 17:22

Idag blir det en händelserik söndag, för idag är det äntligen

dags för och se Alice i Underlandet på 3D! längtat som fan, så

alldeles strax ska jag dra mig till t-banan och sen möta Jennysen

på sumpan, sen på tisdag ska jag faktiskt till Göteborg, kommer

tillbaka på lördag kväll, så det blir säkert en liten paus i bloggen...


I fredags firade vi min lilla Carro på födelsedagen hon fyllde 20 år!

Vi åt middag och så hemma hos henne och sedan drog vi oss ut och

shakade loss på la isla, det var en jätte kul kväll med mycket dans

så som det ska vara!


Igår chillade jag med Cherry&Grekinna, Oskish och en ny vän från

Gbg hos Annish, det var hur trevligt som helst!


Nej nu måste jag börja fixa mig för och dra till tuben, men vi hörs

säkert ikväll...


Ha det!

Av Pinky - 27 mars 2010 02:06

jag vet, jag vet att det så här mitt liv kommer se ut, jag

klagar inte, för den är inte dålig, vissa har det t.o.m värre än

vad jag har det, men jag vill att han ska vara en del av mitt liv,

jag lovar att varje dag släpper jag lite taget, men på kvällarna

är det svårast, för jag skulle just nu vilja att han låg i min säng

att jag skulle krypa ner mig hos honom och känna hans värme, men

nej ikväll blir det bara jag och sängen alltså...


Men vadå, saknar han inte mig? Vill han inte att jag också ska ligga

i hans säng nu? Förmodligen gör han inte det, men jag saknar

verkligen honom, för ett år sedan skulle jag nu sett fram emot

en resa till egypten, men man kan inte leva i det förflutna...


åh jag hatar minnen ibland... jag skriver imorgon om min dag, just

nu känner jag inte för det, just nu saknar jag bara, och känns som

att jag kommer dö av saknad... men men thats life...

Av Pinky - 24 mars 2010 18:36

Snart ska jag dra mig till tuben till Sundbyberg på "Ljus"kväll

hos Jennysen med Cherry =) Ska bli trevligt!


Idag har man också jobbat ochdet blir mer jobb imorgon också!

Fast imorgon känns som en stressig dag, detta står på imorgon

dagens schema:


* Skola

*Jobba

*dans

* Våfflor med min Fru.


Och allt detta är exakt efter varandra haha, men ibland kan

det var skönt med en fullpackad dag! Men nu måste jag dra!


Hejhå!

Av Pinky - 21 mars 2010 19:43

Idag har det varit en riktigt slapp söndag som jag har tillbringat

med att titta på serier bara och ja varit lite ledsen emellanåt, men

det är så det är bara, och ja det är för samma person, Mr J, men

det kommer nog gå över med tiden...


Lyssnar på jennfier lopez typ "nya" låt louboutins, tycker den e

stört skön and i like looove the lyrics ;)...


Ja men det som står kvar på dagens lista är:


* Fors titta på Desperate housewives och ett till avsnitt

* Duscha

* Städa lite

* titta på ngn film


och sen är det och siva, börjar ju 9 nu så då får man gå lägga

sig tidigare än förr blöö:P..


Jag längtar efter SOOOOOOOL! Snart var det ett år sedan jag var

i härliga egypten, jag skulle jätte gärna åka bort till ett varmt land...


nej nu är det dags för desperate housewives...


Bjuder på en bild från igårkväll, jag var ute på Sk med mina

gurlies =)

  

Av Pinky - 19 mars 2010 14:36

Så nu var man klar med tentan, så nu har man lugna veckor utna

tenta stress ett litet tag iaf, haha eller egentligen inte för om

3 veckor har jag min fonetik tenta men den ska jag fan klara av nu!


Jag vet inte om det är för jag är övertrött som jag ba e på bra

humör, kan inte säga att livet känns underbart, men den här dagen

känns bra iaf, senare ikväll är det fredagsmys med mina älskade

vänner Cherry&Grekinna och såklart min cherrys fästman Oskish!

Yep dem har förlovat sig och jag och Grekinna och Oskisk bästa

vän Annish är brudtärnor, hääärligt va? =)


Ja så fredagsmys som sagt, jag lovar att försöka ta ngn bild med

min mobilkamera eftersom min nya kamera har typ gått sönder, men

ska typ lämna in den på lagring nästa vecka hade jag tänkt!


Åh idag fick min paket också, min syster tog sönder mina converse

så hon beställde nya till mig som jag fick idag, trots att det var hon

som tog sönder dem har jag lite dåligt samvete att hon beställde nya =/.


Och så fick jag paket från h&m med en skitsnygg leopard mönstrad

klänning som passade perfekt och vanliga vita sneakers som alla har:P


Nej nu tänkte jag faktiskt trääääna :D och så jag lägger upp en

bild som jag tog igår när jag pluggade så såg det ut :P


  



Av Pinky - 18 mars 2010 15:07

Datirb dör snart och så har jag inga lediga eluttag vid närheten,

toppen va? Jag sitter på Universitetet och pluggar, känner hur min hjärna

e trött på att läsa men har inget val än att fortsätta... Aa tog en liten

paus för och blogga höhö, men måste typ avsluta denna inlägg innan

datorn tyvärr dörr... Får försöka ladda den senare, så ja kanske

e tillbaka senare ;) höhö



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards