Alla inlägg under december 2008

Av Pinky - 31 december 2008 19:58

Alldeles strax ska jag in i duschen och börja fixa mig inför nyår...

Middagen här hemma börjar inte förrän vid nio-tio tiden tror jag...


Om 4 timmar, så är vi inne på ett nytt år, en ny start en ny början.

Jag hoppas att det här året blir min familjs år, att de får det så

mycket bättre, att allt går åt deras håll, för dem förtjänar det, dem

förtjänar för en gångs skull ett bra år, ett nytt start, min pappa&mamma

förtjänar det bästa i den här världen, jag älskar dem with all my heart,

dem är min styrka, mitt hopp, dem är allt för mig!..



Med det önskar jag er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Av Pinky - 30 december 2008 20:41

Oj sist jag skrev var i julafton och nu har det nästan gått en hel

vecka sen dess. Jag och i denna vecka har jag spenderat mycket

med mina kära vänner; Grekinna&Cherry och min älskade pojkvän.

Så jag har pendlat från Jontes lägenhet till Cherrys, dem bor bara

en station ifrån varandra så därför haha...:P


Kom hem ganska nyligen inifrån stan, shoppade lite, inpackning

till håret så att man är fin imorgon, ja för imorgon är det ju nyårsafton.

Gud vad snabbt ett år går, jag kommer fortfarande ihåg när jag firade 2008

och det känns som igår... När min älskade var i barcelona, men det här

året ska han inte iväg ngnstans! Iaf inte för ett längre period! :D Så

det känns underbart att när jag vaknar den 1:a januari och bara

kunna ligga ner där och mysa!!! Förra året åkte älskling iväg tillbaka

till Barcelona det datumet, så det var ett sorgligt start på året....


Ja men jag tycker att förmiddag&eftermiddagen på nyårsafton e  så

jävla seg&tråkigt det är på kvällen man börja känna snart e d dags!

Så imorgon på eftermiddagen tänkte jag dra in till kista och gå på

bio, filmen börjar 14.00 så kommer komma hem vid fyra tiden så

det är lugnt... 


Jag ska först fira med familjen, äta middag och sånt och sen efter

tolvslaget och alla raketer är kastade så drar jag mig vidare hem till min

älskling där det är party party...


Mm.. nej men nu tänkte jag sätta mig ner och titta lite på

sex and the city ;)...


Aa juste jag fick en massa presentkort i julklapp & parfymer, ngt jag

behövde eftersom alla mina flaskor höll på och ta slut, så nu har

jag två ralph lauren parfym( en blå och en röd flaska) och sedan fick

jag av älskling Dolce&Gabbana parfymen, the one. Och en massa

presentkort som sagt på olika affärer som jag hitills har ba utnyttjat

två stycken, får bli mer efter nyår... åh fick presentkort på

axelssons spa så massage yes please! :D...


Ja och så fick jag presentkort i hemtex av mina kära vänner, ngt

jag hade önskat mig så :D...


Men nu går jag iväg....

Av Pinky - 24 december 2008 17:10

När jag var påväg till Kista för sista julklappshandlande, så ser jag ifrån

bussen hur det snöar! :D ja jag vart väldigt lycklig!:D


För er alla har julafton redan börjat men jag som är chilenare, börjar

den lite senare, hehe så här sitter jag med jullåtar på högsta volym,

och njuter av att det är jul... snart ska jag äta lite gröt och sätta

mig med pappa i vardagsrummet och titta på Polarexpressen,

älskar den där julfilmen, man får verkligen julkänsla :D...


Ja sen blir det duscha&fixa sig, för sen kommer baby hit och

senare blir det att äta middag och efter tolv öppnar vi presenterna:D...

Ja men jag önskar er alla en RIKTIGT GOD JUL ;)....

Av Pinky - 24 december 2008 02:26

Många tycker att det är Julafton nu, men för mig är det nästa dag,

då jag vaknar på den, så för min del är det inte julafton än...



Tillbaka från Sverige nu! Kom i söndags, och tiden går ju så snabbt...

Varit med älskling och mina kära vänner! Och nu vill jag inte lägga mig

för det är första natten i Sverige utan honom, jag vill inte, jag vill

att han ska ligga i sängen nu och vänta på mig, jag vill att han ska

ligga där varje natt, precis som det var innan jag åkte, men jag får helt enkelt vänja mig vid det här..


Jag hoppas jag gör det. Men jag är väldigt glad över att vara tillbaka

i Sverige äntligen! :D....



God Natt

Av Pinky - 16 december 2008 17:40

Helloooooo!

Her e jag i Chile och  har varit det i 16 dagar nu... jag aker hem om

4 dagar hehe och det kenns faktiskt underbart, lengtar efter alla der hemma och so vill jag fo julkensla, julstemning! So svort att fo det her

ner det e typ sommar her, fast idag e d molnigt ute...
Ja snart ska jag titta lite po sex and the city sen ner min kusin kommer hem

so ska vi dra ut och so ska jag fixa det sista nu innan jag oker, mm.. men det var lite kort herifron Chile, vi ses snart i Sweden....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards