Alla inlägg under juni 2010

Av Pinky - 27 juni 2010 22:14

Dem här dagarna har varit underbara, min midsommar vart så lyckat,

så underbar, det firades hemma hos Maryam och vi hade galet kul,

och min midsommar innehöll också många pussar, kramar och mys!

och sedan dagen efter chillade vi hos maryam för vi sov över, och sedan

var vi i rålis och även denna dag blev det pussar & kramar ååååh :D:D


Ja och idag drog jag mig när jag vaknade hem till maryam en stund

och chillade och njöt av vädret, sedan åkte jag hem åt mat och sen

tog jag en cykeltur så jäkla skööönt :D


ja det blev en snabb uppdatering för jag måste gå och sova ska upp

klockan 5 på morgonen för ska jobba imorgon på olympen :D!

åh ja juste på midsommar var det också match- Chile-Spanien

trots att vi förlorade, så gick vi vidare OCH DET MEST UNDERBAR

under matchen var att jag i den nya herrn J:s famn :D


Men nej läggdags men jag lägger upp lite bilder från idag, idag glömde

jag inte bort kameran, när jag sen får bilder av midsommar, så

kanske ni får se min nya herr J ;) men kanske bara...:P


God natt!


sommar i tensta...

 

jag tog en paus i mitt cyklandet...

 

Jano& Maryam på stackars lilla sandra!

 

sexiga maryam ;) mjauu!

 

Bara Jano på lilla stackars sandra...:P

Jag i solen :D! 

  

Av Pinky - 24 juni 2010 23:04

Igår & idag har varit härliga dagar!


Igår var det räkfrossa hos Cherry med Grekinna men det blev lite

a la chilenskt eftersom jag åt chilenska piroger ;) Det var gott iaf!

Sedan lekte vi, och spelade lite spel, först var det charader och jag

VANN :D sedan M.I.G och ett annat spel och sist så tittade vi på film,

det var en jätte mysig onsdag och sedan idag på morgonen åt vi

frukost ute på balkongen och vår underbar cherry gjorde våfflor åt

oss, kunde inte ha haft en bättre morron alltså:D


Sedan drog jag mig till tanto sen med Carro och vi låg där hela

dagen och solade & badade :), och fick nya kompisar som bjöd

oss på cider och musik, det var riktigt trevligt, och nu sitter jag här

och känner mig varm, pga att jag har solat:D och e brunare perfekt

till imorgon :D när det är midsommar liksom...


Kollat på det andra avsnittet av true blood säson 3, asså älskar den

serien, fast nu får jag och cherry skärpa oss och se den tillsammans!

Jag kan inte neka att den serien påminner mig om mr J, när vi skulle

se den tillsammans... men sådant är livet...Ja ska beställa en ny

almanacka nu när min tar slut snart, så kan börja planera mitt plugg

lite mer strukturerat!!


Tyvärr har jag ingen bild och bjuda på, men kanske imorgon!

Ja imorgon ska jag fira midsommar hos min Maryis, det blir

grill, alkohol, FOTBOLL och gott folk :D men vi hörs!

Av Pinky - 21 juni 2010 01:48

Jag vet inte men ibland känner mig så missnöjd med allt,

komiskt nog det enda jag inte missnöjd med är mitt utseende haha,

min kropp är en annan femma, men whatever, jag vill ha så mycket

ur det här livet, men känns ba som att jag inte får ut det, ibland

känns det som att jag komer börja leva mitt liv när jag är 24-25 år,

och det känns som en evighet tills dess, men samtidigt är det bara

jag som tänker så, kanske borde börja ta tag i saker och få mina

planer igång, men jag viilll så mycket och vet inte med vad jag ska

börja och de mesta jag vill göra måste jag ha pengar något jag inte

har än...gaah jag vet inte... och med kärleken, jag vet inte jag vet

att jag var glad förra inlägget, men jag får se hur det där går också,

efter midsommar jag kanske vet mer, men jag hoppas inte på något,

bättre så, plus jag har ju typ varit singel i 1 år nu så vad gör om jag

är det längre?


Jag kanske är väldigt negativ nu, men så jag känner nu, och gud

vad jag önskar jag kunde kurra ihop mig i hans famn, han brukade

få mig och må bra när jag kände såhär, men nej sånt är över och

det vet jag, har jag insett, kan tom säga det kommer aldrig mer

bli han och jag, och det vet jag, och det gör inte lika ont längre

att inse det, för jag vill bara glömma honom...


är helt förälskad i en låt, den är så bra, texten så bra:

Petter- Längesen... men men, ska typ läsa eller spela...

förtränga min verklighet och drömma bort mig till en annan...

Av Pinky - 19 juni 2010 02:34

Jag ska försöka vara bättre med att blogga, och kanske lite mer

outfilts bilder, tyvärr kommer det bli då nu i typ 3 veckor med

min kassiga mobil kamera eftersom att min nya kamera är på

lagring, JA JAG VET! det har ba gått typ 2 veckor, men det var inte

mitt fel min kompis tappade den på marken... Jag hoppas bara

att dem fixar den så snabbt som möjligt...


Jag är glad, tänker på den nya herrn J, och det får mig och le, och

det känns bra!!! Jag hoppas att detta varar, jag tror jag måste

våga tro och drömma... och inte vara så negativ, iaf få njuta

av att se saker positivt trots om det skulle gå åt helvetet, ska

lyssna på vad min kuratorn sa en gång i tiden till mig, att njuta

av att vara positiv och inte dränka mig i negativa tankar :D..


Kan sommar 2010, bli en härlig sommar? Jag var så rädd för sommaren,

av mina anledningar, men jag tänker njuta, det är mitt liv!


Ja det  är sent, ska typ lägga mig antingen titta på ngra avsnitt av

sex and the city eller fortsätta läsa på boken: När jag hör din röst,

men innan jag så är det självklart jag lägger upp ngn bild, piffar upp

lite bloggen haha, god natt på er alla!


Jag&Madde hemma hos henne när vi firade henne på födelsedagen...

  

Av Pinky - 18 juni 2010 21:37

Livet rullar på, saker och ting känns bra, e lite rädd för och säga

det för är så rädd att allt ska bara krasa igen, och detta handlar

inte om herr J, nope jag vågar t.o.m säga att jag har börjat gå

vidare och på riktigt denna gång. Mitt liv börja kännas bra igen,

med mina älskade och vänner och en ny herr som har kommit in

i mitt liv, det ironiska är att denna herr börjar också med J haha :)


Jag kanske t.o.m vågar säga att kanske börjar bli lite kär?=)

Fjärilar i magen har jag absolut, så denna sommar känns som

att det kan bli en bra sommar, men vi får se, jag vågar inte säga

och tänka så för sen kan allt bli skit igen och jag pallar inte igen...


meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen det bästa som har hänt hitills är att CHILE

VANN FÖRSTA MATCHEN PÅ VM, 1-0 MOT HONDURAS SÅ HÄRLIGT!

det firade jag med Carro först på plattan och sedan vidare i Rålis :D

det var en härlig dag och avslutades med Nivå 22 med Maryam, Jano

och Sandra och Carro självklart.


Umgåtts en hel del med Maryam hon sov över hos mig igår, och vart med

henne halva dan idag och imorgon är det förkrök hos henne och sedan

utgång! Så ikväll ska jag ta det lugnt:).. Tror det blir Mario galaxy II..

saknar faktiskt att han är inne på msn, det är underbart att chatta

med honom hihi... fjärilar alltså, träffade honom i torsdags, bara jag

och han och det var riktigt mysigt och underbart =)


Nej nu ska jag städa här och spela =)... lägger upp lite bilder från rålis!

Cecilia, Carro & jag, glada & stolta chilenare :D

      

Av Pinky - 15 juni 2010 21:13

Jag har haft så fullt upp dem senaste dagarna, umgåtts med vänner!

Det är faktiskt det jag har haft för mig det senaste tiden, vänner,

spelat mario och läser om tredje boken i Twilight sagan...


Det har börjat kännas bättre, saknaden finns där, men jag har

haft andra saker som har kunnat distrahera mig och det känns

skönt, så jag lever också mitt liv såsom han gör utan mig :D


Ja imorgon är det dags för Chiles första match gud vad jag har

längtat alltså :D:D Sen blir det typ sola eller något eftersom

det ska vara fint väder vad jag vet... äntligen alltså..


Men nu tänkte jag faktiskt spela super mario galaxy 2! =)

Lägger upp en bild lite sådär somrig :D

  

Av Pinky - 13 juni 2010 23:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pinky - 12 juni 2010 15:02

Jag har läst nu vad jag gjorde för 1 år sen och 3 år sedan denna dag,

och jag verkade på något sätt mer lycklig än vad jag är 3 år efter...

Det finns mycket jag jag måste ta tag i, fixa men jag verkligen inte

känner någon ork och det är hans fel att jag känner så... Men det är

slut med det, jag ska tvinga mig själv att ta tag i sakerna och sådant,

jag ska inte låta honom ta över mina känslor nope...


Så idag trots att jag fortfarande har lite ont i magen så ska jag

städa mitt rum, spela Mario galaxy 2 och typ dra till kista en snabbis

och köpa Prinsessan och grodan på Dvd har  lust och se den plus

att den är jätte bra har redan sett den men på dålig kvalite...


Jo förresten jag har en ny kamera så nu när jag har lovat mig själv

att blogga mer så kommer det komma bilder också :D yeaay... Fast

inte i detta inlägg... Men nu ska jag städa, äta och förtränga känslor...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards