Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Glad :)

Av Pinky - 28 januari 2013 15:59

Idag känns det som att livet sjunger för mig faktiskt.

Håller på med min C-uppsats och hela resultat delen är klar, ska strax börja med

diskussionen! Den behöver inte vara 100% klar inför inlämning, så det känns skönt!

Betyder att jag faktiskt kommer nog kunna lämna in!


Känns helt sjukt att se 29 sidor skrivna av mig, och mer kommer det bli!

Sedan är man också glad över att saker och ting kring jobb har löst sig.

Men meddelar mer om det imorgon då det blir mer officiellt :D


Nej ville bara skriva ett kort inlägg... Nu ska jag skriva ut lite.

Ha det så bra!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pinky - 2 maj 2013 21:29


Det var riktigt längesen jag bloggade sist typ 3 månader sen.   Ja det som jag har gjort är att jobba!! Och det har varit riktigt kul och jobbigt men det är väl det som är de bästa med ett yrke du själv har valt att trots att det ibland kan v...

Av Pinky - 30 januari 2013 13:12

Om man bortser från min senaste inlägg, har jag liksom inte bloggat alls. Det berodde på att jag inte mådde så bra, hade stress över min ekonomi, jobb och osv. Men sens förra veckan förändrades allt. Blev kallad på intervju och dagen efter blev...

Av Pinky - 7 januari 2013 18:18


Det gick jättebra på korta viket. Så fort jag stod där framme kände jag mig som hemma... Det var riktigt kul :)   Det jobbiga är att jag önskar jag hade en deltid eller heltidsjobb som lärare, att få lära känna mina elever, se hur de utveckla...

Av Pinky - 7 januari 2013 12:35

Idag börjar nästan alla jobba, vissa har redan börjar tidigare i veckan. Men idag är det liksom riktigt start på året, inget mer slöande och slappandet. Juledigheten är över...   Detta gäller för mig också, idag går jag ut på mitt första kort...

Av Pinky - 31 december 2012 17:08

Ja då blir det här det sista inlägget för 2012...   Det här har varit ett väldigt bra år tycker jag. Jag fick se min största idol på konsert, och inte nog med det, dessutom på min födelsedag, där han hälsade Grattis till mig! Daddy Yankee... ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards