Alla inlägg under april 2007

Av Pinky - 30 april 2007 23:36

Idag så var det Valborg. Jag träffade; Linda, Cassi, Johanna,Fanny och Josefin i fridhemsplan. I fridhemsplan gick vi till ICA och köpte en engångsgrill och korv och sådant. Sedan bar vi oss ner till Rålis, där vi satte ner oss med våra filtar och grillade =). Linda tog en massa spontan bilder på alla, hon t.o.m filma mig när jag pratade i telefon haha :P. Men kvällen var jätte mysig det enda negativa var att jag verkligen frös ihjäl, och det var synd att allt förstördes mot slutet för mig.


Alltså fan vad jag var irriterad på honom och subban han var med, jävla hora, aja det är synd om honom att han måste umgås med en 17 åring som är världens barnsligaste och äckligaste. Men tänker inte yttra mig mer om henne eftersom hon är verkligen inte värd det;).


Hoppas att ni har haft en trevlig Valborg!



Av Pinky - 29 april 2007 22:05

Idag så var det dans som vanligt, men idag så var jag tidigare i stan eftersom jag skulle byta storlek på en klänning som jag köpte i fredags på Gina tricot. Och så letade jag efter en sommar jacka åt min mamma som tyvärr var typ slut såld i färgerna hon ville ha dock. Men sen så åkte jag in till medis och jag till dansen, som gick faktiskt bra, kan koreografin bättre nu och det känns ju väldigt bra!


Sen har jag bara varit hemma, har vart och är fortfarande jätte trött och jag vet inte varför, men jag ska snart dra ifrån datorn, äta pannkakor som mamma håller på och gör nu och tittar på Coyote Ugly tror jag, har lust och titta på den! :D det är ju trots allt en av mina favorit filmer.


Åh jag önskar att drömmen jag hade idag var min verklighet haha, jag kan avslöja att jag drömde med Cristiano Ronaldo haha ^^ mer avslöjar jag inte:P


Igår kväll gick jag ut med några från klassen, vi var på Softbar som för min klass har blivit en stammis ställe, jag själv har varit där 2 ggr bara. Men det var en riktig trevlig kväll, och så måste jag tacka Cassi, hon vet varför ;). Men jag hoppas verkligen, men vi får se vad framtiden har och erbjuda mig haha ^^.


Imorgon så har jag besämt mig för och städa mitt skrivbord, sortera papper osv. Och jag ska verkligen försöka hinna och plugga men klockan sex så måste jag vara i Rålis eftersom jag ska fira Valborg med klassen, vi ska grilla och ha det allmänt trevligt :). Ser verkligen fram emot det hehe.


Men nu ska jag lägga till lite bilder på min bilddagbok, som då är www.pinky88.bilddagboken.se  men jag ska se om jag orkar det haha, om jag skriver här imorgon så lägger jag in bilden på min älskade studentmössa!:D Men nu ska jag gå vidare ;)



Av Pinky - 28 april 2007 17:45

Jag kom hem nyss, för idag var jag med familjen i kista. Vi skulle byta ut två av mina klänningar till en annan storlek och mamma skulle köpa sig en till blus och en cardigan åt min syster. Men det blev så att de köpte en till klänning åt mig och en jätte fin rosa blus! :) Efter det så åt vi på "Food Court" , åt en så jävla god kebab tallrik med ris, mm väldigt gott!


Pappa var också jätte snäll och köpte åt mig och min syster en plattånt & en locktång paket, båda i en som ger en trippel skydd mot håret också! Så nu kan jag platta mitt hår eller locka det whenever I want!. Pappa köpte också några dvd-filmer, och han köpte Coyote Ugly åt mig, älskar den där filmen, han köpte också Twister! Haha gamla filmer men älskbara!


Så idag skulle jag egentligen ha träffat Annette, men eftersom det blev så sent så lämnade vi det till imorgon istället. Jag tror att jag ska snart eller senare gå hem till Anna en stund och ge henne biljetterna till min student skiva.  Men jag ska också plugga idag, men nu ska jag bara ta det lugnt, och vad happy jag är över att Mancheste U vann idag 4-2 Moahha :D Jag såg när dem tog in i matchen min älskade C.Ronaldo åh vad jag var lycklig!


Vad skönt det känns nu när jag städat mitt byrå där mina kläder låg i en hög och jag kan aldrig hitta ngt, men nu har jag städat den och nu hittar man allt haha ^^ och så har jag fler klänningar som hänger där också :) Men nu ska jag göra té som jag alltid gör haha ^^

Av Pinky - 27 april 2007 20:52

Idag så var det skola som vanligt, vi hade en annorlunda lektion på historian, vi hade lektion ute i solen och det var jätte mysigt :). Roligaste historia lektionen ever. Efter skolan drog jag mig in till stan eftersom jag skulle möta mina föräldrar där. Så idag har jag varit hela dagen i stan med mina föräldrar och shoppat & ätit i Pizza hut som vanligt då.


Den här gången blev det bara kläder vi shoppade; Tre klänningar, tre tröjor och en cardigan! Yeah I'm very happy ^^ Mina föräldrar shoppade också till sig själva för en gångs skull haha, och of course min syster också liksom.


Det har varit en väldigt mysig dag, det enda negativa är då att jag måste börja plugga nu med rapporten eftersom att den ska vara klar idag yeah! Så jag är über trött och måste göra skit rapporten HATAR! Men får börja med det nu, men innan ska jag ringa Annette nu, så hej hopp!

Av Pinky - 23 april 2007 15:23

Well idag var jag i skolan men på morgonen så missade jag precis tåget jag borde ha tagit, så tog tåget som kom efter, och bara p.g.a det så missade jag & Cassi bussen från gullmars eftersom att snälla Cassi väntade på mig i -t-centralen. Men vi tog bussen istället till bollmoraberg och där tog vi 824 och hann precis till lektionen :D.


 Fast på bussen till bollmora så diskuterade jag hon om Cristiano Ronaldo, jag tycker han är en jätte bra fotbollsspelare medan hon tyckte att han inte är så bra, eller att han är bra men att han överdrev för mycket, t.ex när han då och då ramlar ner på marken. Då fick vi värsta diskussionen eftersom att jag blev upprörd, men jag var väl så trött att min reaktion blev på det viset, men jag bad om ursäkt till Cassi sen haha fast det var iaf hon som stoppade hela diskussionen eftersom att hon såg att jag höll på  att bli för irriterad ^^.


Men skolan var som vanligt bara, så nu är jag hemma och alldeles strax eller efter förhäxad ska jag plugga till psykologi provet jag har imorgon.


Av Pinky - 22 april 2007 17:41

Så idag var jag på dansen då, det var kul men vi fortsatte med samma koreografi, och jag kan inte den så ibland kändes det jobbigt. Jag har varit borta två ggr och då har jag missat när de höll på med just den koreografin. Och eftersom jag går i en fortsättning mellan kurs, så går man jätte snabbt vidare, så det är anledningen till att jag inte kan koreografin. Men jag kan koreografin till den andra dansen, med Justins låt My love.


Så nu har jag också duschat så om några få minuter ska jag börja plugga till mitt pyskologi prov jag har på tisdag och efter det ska jag verkligen försöka göra idrotts upg, annars får jag bara göra det på tisdag alltså dagen innan den ska vara inlämnad eller egentligen kan man lämna in det på fredag, men jag vill helst göra det så snart som möjligt liksom.


Imorgon så är det en kort dag i skolan, har bara två lektioner så det känns väldigt skönt, men snart måste jag plugga, platta mitt hår och sen titta på OC som börjar om 45 minuter, så måste hinna plugga en del innan det :D.


 Hej hopp!

Av Pinky - 21 april 2007 15:39

Här sitter jag och är jätte uttråkad. Jag tänkte på att kanske läsa mer på min harry potter bok, men jag är inte på humör för och läsa. Är inte på humör för och plugga heller, känner mig rastlös och jag hatar den känslan.

 Inatt drömde jag med Cristiano Ronaldo, och bara för min underbara dröm som jag önskar vore inte en dröm utan min verklighet, så har jag blivit lite besatt och helt crazy för min älskade Cristiano.  Känns som när jag förr var fast med Darin så är jag det nu i Cristiano som jag ska se idag senare tror jag när manchester U spelar.

Imorgon är det iaf dans, känns kul men bara om vi kan börja att arbeta med justin timberlakes dans istället för den andra, oh please god I beg you haha Men jag tror att jag ska gå och göra något, vad vet jag inte men gå i alla ifrån datorn.


Av Pinky - 20 april 2007 13:52

Idag gick jag inte på min första lektion eftersom att min bild lärare hade inte varit på lektionen igår, så ville jag inte riskera samma sak idag, så jag tog mig en lång sovmorgon, jag började klockan 11.25 så jag sov till klockan 9.30 och det var väldigt skönt!

Lektionen var som vanligt tråkigt, jag hade historia men jag fick iaf komma hem tidigt! Idag tror jag kommer bara vara hemma och ta det lugnt, titta på tv, läsa min bok och bara vila. Imorgon ska jag börja plugga iaf. Jag tror faktiskt att jag har glömt och nämna att jag har för längesen fått min underbara och älskade studentmössa! Jag fick den typ för en månad sen tror jag, och då & då tar jag ut den från lådan och tittar på den och verkligen beundrar den haha ^^, jag kanske senare visar en bild på den beundrade mössan.

Snart ska jag till biblioteket och betala min lilla skuld på 200 kr, känns skönt faktiskt, för då kan jag börja låna böcker igen! Men nu ska jag dra mig till biblioteker, ni får ha en bra eftermiddag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards