Alla inlägg under oktober 2008

Av Pinky - 31 oktober 2008 13:17

Om man räknar precis, så är idag den fredagen för ett år sen,

jag var så ledsen för min älskling skulle åka dagen efter till

barcelona i obestämd tid. Jag kommer ihåg ont jag hade i mitt

hjärta, jag kommer ihåg hur ont det gjorde då han berättade

för mig att han skulle resa, innan jag visste om det gick jag runt

i rosa moln och så rädd att ngt skulle förstöra den där lyckan jag

kände och så berättade han sin resa och jag kände hur mitt hjärta

hade ont, kändes som om ngn tog fast mitt hjärta i dens händer och

tryckte hårt, jag kände att jag inte kunde andas eller ville inte det.


Sen när han åkte, kändes som hela världen rasade ner, jag hade hoppats

i tre veckor att han skulle ångra sig, men så skulle han ta bilen mot arlanda,

den dagen var en av dem värsta dagarna i mitt liv, jag kunde inte sluta

gråta på natten, det här kändes som att det var slutet mellan oss, han åkte

bort i obestämd tid, hur skulle vi klara av det här? Men jag åkte dit

tre ggr så vi klarade av det, och nu är vi fortfarande tillsammans, och

det är underbart mellan oss. Han var borta i ett halvår, och dem där

månaderna var ett helvet för mig, och jag vill inte uppleva det där igen,

och bara tänka tillbaka får mig att få tårar i ögonen, för det gjorde så

ont, så ont i mitt hjärta...

Av Pinky - 31 oktober 2008 12:50

Oj det har gått två dagar sens jag skrev! Hm igår iaf var jag i

stan med Bella, det var jätte länge vi sågs, så det var underbart

att ses, vi åt en sen lunch i stan och sedan kollade vi runt i stan,

köpte mig en klänning som var på rea i gina.


Ja och idag är det fredag. Igår hade jag lite ångest över fredag, för

det kändes som att det skulle bli att jag inte skulle göra någonting.

Men jag ska vara med älskling idag, vi ska äta middag ute&sen mysa

här hemma, om det inte blir tvärtom att vi äter middag hemma&sen

drar på bio, vi får se hur det blir...


Men jag måste in till stan sen för och lämna min kamera hos

ComputerCity så att dem fixar den, och köpa mig en ny

pyjamas :D. Men nu ska jag kolla på lite pannkaksrecepter,

som då ska bli min lunch!


Ha en trevlig fredag!

Av Pinky - 28 oktober 2008 23:10

Kan icke sova, men jag vill så jag kommer ba lägga mig bredvid

älskling och tvinga mig och sova...


Igår så vart jag ju på bio, innan bio så åt jag&denice på tacobar, och

sedan en sväng på h&m där jag fick ryck och köpte mig en massa ^^

mest underkläder:P. Ja sen träffade vi hennes syster och sen var det

bio, filmen var väldigt rolig, step brothers:P. Ja sen hemma var pojkvännen

och väntade på mig ^^. Ja det var mestadels min dag igår... 


Idag träffade jag Ipek, vi fikade och satt och snackade en massa,

mycket trevligt=), vi kanske ska ses imorgon på simhallen, hon

jobbar där så, det var så jag träffade henne =).


Hmm... ja det har ju mestadels varit min dag, innan jag drog mig till

stan för och träffa henne så slappade jag mest hela dagen här hemma^^.


Ja men nu ska det sovas, imorgon är det skola ingen sovmorgon nepp!

God natt!

Av Pinky - 27 oktober 2008 13:16

Good dagens!

Jaa min lördag blev inte alls som jag hade förväntat mig, jag trodde

att vi skulle vara hela kvällen hos Cherry och att ja skulle bli lite sådär

smått full men nepp vi drog oss vidare till Toxic och fyfan vad jag

vart full i lördags, älskling fick komma och hämta mig och ta mig hem,

usch nej inte mer på länge iaf! Så min söndag var en av dem värsta

söndagarna i mitt liv, mådde så dåligt, spydde och hade huvudvärk,

ont i magen det var så jävla piss! Men senare mot kvällen mådde jag

faktiskt väldigt bra. Men hela min söndag spenderade jag i min säng,

sovandes med älskling vid min sida!


Ja och nu är det måndag och jag har höstlov förutom onsdag&torsdag

då jag har lektioner på universitetet. Jag ska alldeles strax dra mig ner

till simhallen pch simma och sedan ska det fixas för ska möta denice

i stan idag, och vid sex tiden ska vi på bio, vi ska se stephbrothers.

Ska bli en mysig måndag, längesen jag hade en sådan hehe.


Ja och förhoppningsvis är älskling hemma när jag kommer hem skulle

vara helt underbart alltså!:D mm... snart är det november och jag vill

inte, fast samtidigt så vill jag, om 5 veckor åker jag till Chile, där ska

jag vara i 3 veckor. Och ja det är najs och allt men aa nu kommer många

tycka att jag är löjlig men känns så trist att behöva vara utan min älskling,

och när jag kommer tillbaka så kommer han inte längre bo hos mig, då

har han flyttat ut till sin kompis, och jag vill ha honom här som det har

varit, men aa så är det bara. Men det ska bli så skönt att komma bort

och vara utomlands, speciellt i mitt hemland som jag inte har varit på

i 8 år. 8 år var det sist jag var i Chile, och det bästa med allt, är att det

är sommar i chile:D Ja men nu ska jag titta på min chilenska serie

med familjen och sen blir det simhallen!

Av Pinky - 25 oktober 2008 12:04

 Gooooooood mooorgoon!

Igår var en av dem bästa fredagarna på lääänge!

Igår började det med shopping; köpte tre stickade klänningar;D,

en stickad kofta, och en svart klänning och ett par snygga örhängen,

o bh&trosor! Ja om min kamera hade funkat skulle jag gärna visat

lite bilder på det, men icke sa nicke!


Ja och så firade vi min syster på födelsedagen igen på pizza hut,

där hon fick min&babys födelsedagspresenter. Ja efter det drog

jag och baby och mötte Cherry,Orre,Grekinna&Fanny på ngn restaurang,

sedan drog vi oss vidare till Softbar där jag drack en cider. Men alla

var så trötta så vi drog oss hemåt ganska tidigt. Väl här hemma så

färgade jag mitt hår igen, tillbaks till det gamla! Så jag är brunett again!

Åh vad jag har saknat att vara old me!


Ja det var min dag igår, idag så ska jag baby sen in till stan är

det tänkt och sen får jag se vad dagen har och erbjuda mig.

Men det var allt för just nu mina kära....

Av Pinky - 23 oktober 2008 18:58

Det blev ingen simning men jag tränade med core&rhythms!

Så jag är nöjd iaf, sitter här alldeles nyduschad&fräsch!


Snart är väl älsking hemma, vet inte vad vi ska göra, men ngt

hittar vi väl på, imorgon är det shopping som gäller efter

praktiken och sedan vid fem tiden ska vi in till stan med

familjen ut och äta för och fira min syster på födelsedagen i

efterskott då...


Men nu ska jag klä på mig, hej hopp!

Av Pinky - 23 oktober 2008 15:16

Jag kanske var lite överdriven igår och överreagerade lite,

men det var så jag kände mig i just den stunden. Men det

är bra mellan oss, ibland har man sina små tjafs hit&dit, och

idag ringde han mig på sin lunch och då kändes allt genast bra.

Så det inlägget är inget att oroa sig för, everythings is great!


Ja nu är jag hemma, ska alldeles strax städa mitt rum och sedan

blir det titta på mina chilenska serie med familjen och sedan

simma, och sen så vet jag inte vad dagen har erbjuda, om jag

kanske är hemma med älskling lr gör annat, vi får se vad dagen

har och erbjuda, men nu måste jag städa....


Hööörrres!

Av Pinky - 22 oktober 2008 21:58

Jag blir så trött ibland, så trött på att verkligen tro på

det här med att så levde dem lyckliga i alla sin dar, så trött

på att verkligen vara den som verkligen tror på kärlek, och allt

det där, jag kanske är den mest kärleksfullaste människan, men jag

känner ibland att jag inte får samma uppmärksamhet tillbaka, jag

är trött att ibland känna mig tagen för given, min  resa till

chile blir nog bra ändå, när har jag ringt ngn och frågat om vad de

vill ha matlåda? NÄR SKA JAG STEKA KÖTT ÅT NGN? aldrig, aldrig!! Gör

det nästan knappast till mig själv, men här ringer jag och tänker göra

det ändå, för ja jag älskar den personen, men aa man får inte den

responsen man vill, tack vare den människan så blev jag utan mat idag,

och så tänker jag ändå fixa käk åt honom så att han inte blir utan imorgon

screw all that shit, jag är trött på att försöka vara bäst, nu är det

slut med det, för jag e så jävla trött,

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards