Alla inlägg under maj 2011

Av Pinky - 10 maj 2011 22:17

Nu har jag äntligen haft lite tid och fixa min blogg lite mer somrig :)

Det har varit ganska dött här från min sida, och anledningen till detta

är för jag spenderar mina dagar med min c uppsats, så är det, och

den här veckan är det bara en massa plugg för den ska vara preliminärt

klar på måndag!


Idag satt jag och Cecci och pluggade mesta delen av dagen ute i solen helt

underbart, då känns det att det är värd och plugga när man inte

missar det fina vädret, vi åt glass sedan någon sorts mini middag!

Hur mysigt som helst...


Ja något spännande och roligt som hände förra helgen var att det

var dags för Cherrys möhippa, gud vad lyckad den blev! Jag tackar

alla inblandade, ni vet vilka ni är ;)...


Imorgon ska jag plugga med cherrberrperr! :) det kanske blir kul ;) haha

intern skämt mellan mig och cherry... Men vi har inte pluggat tillsammans

på läääänge så det är nog dags...


Jag tänkte fixa ngn sorts matlåda nu för sedan sova för man ska upp

tidigt imorgon... Få se kanske bloggar imorgon? :)


Jag bjuder på en bild på mig påväg till möhippan kl halv åtta på morgonen,

och sedan lite från idag :)


En trött Paola haha

   Pluggar ute i solen

  


   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards