Alla inlägg under september 2008

Av Pinky - 30 september 2008 22:14

Jag är sur, förbannad just nu, kanske pga av ngn löjlig anledning,

men mina tv kanaler funkar ej, kan inte fixa det och det innebär att

jag missar finalen av so you think you can dance, programmet jag har

väntat hela dagen på, det enda programmet som får mig att må bra i sådana

här dagar, ja allt är piss just nu! Åh fuck alltså!


Nej jag ska sätta på mig pyjamas och lägga mig och sova, sur som jag är,

hatar  när små saker som just mitt program inte blir som man har planerat,

ja jag är en person som planerar och har svårt att leva utan planering,

svårt att vara "flexibel" ibland, klart jag kan vara det men jag prioriterar

en planering först. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jag är så irriterad varför just idag!

Idag då jag känner mig inte nöjd med ngt, just idag då jag vill vara ngn annan..... BLÖÖÖ!

Av Pinky - 30 september 2008 20:02

Förresten, mina hemliga läsare, ni får jätte gärna kommentera

och t.o.m ge förslag på vad ni skulle vilja att jag skrev mer om, eller

liknande, jag älskar och få kommentarer! =) wihi!

Av Pinky - 30 september 2008 19:20

Oj då, det var ju vääldigt men väldigt längesen jag uppdaterade

denna blogg, men jag vet inte fick lust att skriva i den!


Hm något som har hänt som är stor skillnad från jag skrev sist?

Åh ja, jag har en ny pojkvän, känns konstigt och säga ny när vi

har varit tillsammans i ett år nu, men ny för er, han heter Jonatan

och är 23 år gammal, och helsvensk!=)


och ja just det så pluggar jag i Stockholms Universitet, lärarutbildningen

ska bli gymnasielärare i spanska&religion, och nu håller jag på och läser

spanska, ja jag tror det är dem största förändringarna i mitt liv iaf haha.


Jag vet inte idag känns mycket jobbigt utan att det ska behöva

vara det, kanske mitt huvudvärk som värker som får allt och

kännas piss! Jag har en recension jag måste skriva och fyfan vad

jag inte orkar, men vet inte ens om jag har tid imorgon blö..

Imorgon ska jag till jobbet, jobbar på skandinavisk opinion, som

telefoninterjuvare, fast om två veckor ska jag ta uppehåll från

det jobbet, e så trött på det så det känns skönt.


Idag betalade jag hela min chile-biljett så då far jag iväg

den 30 nov till den 20:e december, nu känns det som att

det ska bli hur najs som helst... Hoppas iaf på det!


Ja men nu var det nog, ska väl försöka plugga.... åååhh!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards