Alla inlägg under augusti 2009

Av Pinky - 30 augusti 2009 22:59

Jag var där i danscenter i tisdags, det fanns EN plats kvar till

dansen jag ville gå på, trodde det var kört, för hon sa att

alla hade inte blivit registrerade än i kursen så jag tänkte, ingen

dans för mig den här terminen, kände som att mitt liv tog mer slut

än vad den redan var, men sen dagen efter får man ett brev hem av

danscenter där det står att jag fick den SISTA platsen :D


Så yes mitt liv börjar igen, på onsdagar dansar jag streetdance

och det känns så bra, grät när jag såg att jag hade kommit in,

något i mitt liv som blir av... Och ja fler nyheter hehe, jag ska

på weekend resa till London med syster i oktober, så ja bra saker

händer i mitt liv, men ibland så känns det som om jag skulle byta allt

för och få tillbaks det enda jag egentligen vill ha: honom. Det är

så sjukt hur kärlek kan få en och må... från att vara den lyckligaste

till att typ nästan inte ha livsvilja... nästan.. Ja och imorgon så är

det skola... ja livet går ju vidare trots att man kanske inte gör det

i hjärnan så går livet framåt iaf...


Jag andas fortfarande iaf, jag skrattar lite mer ibland, men i mitt

hjärta känns det fortfarande tomt, ja saknaden är fortfarande stor...


Nej men ska ta ett varmt bad faktiskt och sen blir det och sova!


Natti Natti....


Av Pinky - 24 augusti 2009 00:04

Borta i min sorg, tankarna i just i min sorg fick mig nästan

helt och hållet borta mig från verkligheten, livet, och med

det menas DANSEN! Kurserna startar imorgon och JAG brukar

alltid skicka min anmälan typ 2 veckor innan kursen börjar, och

väntar hemma på brevet som då ska stå att jag kom in i kursen!


Nepp nu får jag kila dit på tisdag och anmäla mig direkt, den

här terminen tror jag det blir streetdance, fast jag kommer

gå ner två steg förr gick jag på fors/mellan och sedan gick jag

på fors och nu tänker jag gå på nybörjar/fors, känns tryggast så

det var typ 1 år sen jag dansade street så det blir en bra start så! =)


Ja imorgon ska jag faktiskt på bio med Jennysen och kanske syrran

hänger med och Annish! ska bli trevligt...


Det är så sjukt det har gått 7 veckor sen och det gör fortfarande

så fruktansvärt ont, egentligen så är det lite av mitt egna fel

och jag vet själv varför, just nu är jag såhär för jag bråkade med

honom och då kan det hända att jag omvänds och kommer tillbaka

till livet men i andra fall så ligger jag i min säng som en vrak när jag

bråkar med människan, men nej inte nu iaf... jag vet att his not worth

it, men jag är känslig lilla jag!


Av Pinky - 13 augusti 2009 16:51

Jag har tränat, tränade nyss och är klar, och det var ett tag

sedan och det känns så skönt att börja med det igen!


Så alldeles strax ska jag ta en välförtjänt och skön dusch! Senare

ikväll ska jag på bio och se drag me to hell... Ska bli mysigt.

Jag kanske tar en outfilt bild och lägger upp, sakta men säkert

är jag tillbaka, ensam men tillbaka.... Minnerna finns kvar, hjärtat

fortfarande krossat, men livet går vidare, trots att saknaden kommer

alltid att vara kvar.... Men nästa vecka kommer Annabanana tillbaka

och Christo och sedan veckan efter börjar skolan!


Jusste måste ringa till dem imorgon, jävla skit!:P...


Men dusch var det.... Hej så länge!

Av Pinky - 11 augusti 2009 02:06

Nu har jag också gjort, jag trodde jag aldrig skulle kunna göra,

det är också jätte fånigt, men jag tog steget och avslutade

vår relation i facebook, så nu står det inte längre att jag är

i ett förhållande med honom... Och ja, jag grät medan jag gjorde

det, det gör ont, det gör det, men nu är det gjort iaf...


Nej nu ska jag drömma mig bort med Edward och Bella... gud vad

jag önskar att han fanns på riktigt, Edward Cullen...

Av Pinky - 11 augusti 2009 01:47

Min dröm, blev bara krossat och självklart mitt hjärta också,

hur fånigt det än låter för er, så var min dröm att flytta

ihop med mitt ex, det var en dröm som jag trodde var nära

att gå i uppfyllelse, samtidigt så var det läskigt, flytta hemifrån,

här jag har varit så van vid att bo, så van med mina föräldrar

med min syster, men jag ville ändå ta steget med honom,

bygga ett hem med honom, det var min dröm, komma hem

till ett hem jag hade byggt med någon annan, att komma hem

till någon som väntade på dig, eller komma hem och veta att

den personen skulle komma hem när som helst, för ni skulle

komma hem till ert hem... Jag funderar på att flytta iaf, söker

lägenhet och sånt, men det är ju inte samma känsla, det är klart

jag kommer skapa mitt eget hem, bli självständig och sådär, men

jag skulle bli självständig med honom också, skillnaden vara bara

att jag skulle dela något med någon jag verkligen älskade...



Men alla drömmar går inte uppfyllelse eller hur? Och jag vet det

finns människor som går igenom värre saker än mig, det finns

människor som mår ännu sämre än mig, men jag kan ju bara

känna det jag känner, och det kommer alltid finnas människor

som mår sämre än vad man själv gör och man kan inte bara gå runt

och tänka på det sättet, ibland måste man låta sig själv vara den

som mår sämst ibland...


Jag vet att jag kommer gå vidare mitt liv, och att framtiden

väntar säkert något gott, men just nu känns det bara som det

gör, och jag måste låta mig känna så, annars kommer jag bara

explodera en dag och känna samma sak men 100 ggr värre...


Yes nu fick jag skriva ut mig iaf, mina känslor, min krossad dröm...


Av Pinky - 10 augusti 2009 01:46

Jag har nu letat efter mina älskade böcker om Sagan från Valhalla..

Verkar som att Freja är den enda som säljs ut i affären, men

dem resterande andra två är typ slutsålda, så jag fick lägga mina

bud på tradera.se, jag hoppas jag får dem, för jag älskar dem där

böckerna... Jag tänkte faktiskt lägga mig nu och läsa lite det var ett

tag sedan....



God natt

Av Pinky - 2 augusti 2009 01:57

Känns som att det är dags för mig och skriva, informera er om

anledningen till att jag har varit helt borta i typ mer än en månad,

men det som hände var något jag vet inte trodde inte skulle hända

iaf inte så snart... Jonte gjorde slut med mig, så jepp det förhållandet

är över, mitt underbara förhållande med honom är över, och jag

har bara inte kunnat skriva det, kunnat inte inse att det är så, och

genom att skriva det blev det mer verkligt.


Nu har det gått 1 månad sen han gjorde det, så jag har varit singel i en månad, och fy vad jag hatar det, jag önskar jag kunde sluta älska honom, att jag ba kunde skita i honom och gå vidare, men det är så jävla svårt, alla

ni som har fått ert hjärta krossat förstår mig säkert, men nu tog jag

det stora steget och informerat, för aa jag har ju insett och vet

att det är så min verklighet ser ut just nu.... mitt liv just nu utan

honom...


och det är klart jag ska ju vara självständig och klara mig

utan honom, och det gör jag, men saknaden är stor, jag skrev ju

här för någon månad sen att vi kanske skulle flytta ihop, det var

stora saker som skulle hända för oss, men nej så blev det inte,

min största dröm gick i kras, jag längtar till skolan börjar igen, verkligen...


Men jag har umgåtts en massa med mina vänner, och varit med dem,

de har tröstat mig och är verkligen en stor stöd för mig, det är som

dem säger killar kommer och går men vännerna består...


Yes det var allt för mig denna gång...


Tell me how am I suppose to live without you, now that ive

been loving you so long? How am I suppose to carry one, when all

ive been living for is gone?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards