Alla inlägg under april 2010

Av Pinky - 28 april 2010 22:02

Känns så skönt att jag blev klar med tentan :D och jag jobbade inte idag,

det var nog bäst så annars skulle jag ha suttit och dött nu istället haha...


Fick två par nya skor idag från Nelly*yeaay* som jag orkar inte visa upp

nu kanske senare i veckan?...


Det här med att träffa sitt ex igen är inte världens enklaste, det för med

sig såklart osäkerhet och tvivel, och samtidigt som man är glad och sådant,

men jag vet att allt skulle vara så skönt om vi var tillsammans igen, men

jag vet att det där kanske aldrig händer och om det händer måste jag ha

tålamod, jag är väldigt dålig på det där med tålamod men nu har jag inget

val...=/ äsch det är bara att ibland blir jag negativ, och för rädd för och se

saker positivt för så fort jag gör det händer det ngt och jag visste att jag

skulle inte vara så positiv, men det är inte kul och tänka negativt heller...


Jaja tankar och känslor...

Av Pinky - 27 april 2010 23:02

Jag skriver nu ba lite snabbt, tänkte lägga upp bilden på mina nya skor,

jag tog bilder från flera vinklar så ni får se hur dem ser ut ;) Bilderna

kanske e lite suddiga det beror på att jag tog dem med min mobilkamera

som inte är världens bästa men den för duga!


Men nu ska jag fors plugga... God natt!


  

Av Pinky - 27 april 2010 18:13

Tog en minpaus från pluggandet, men jag sitter här och pluggar

och ska göra det till typ elva på kvällen och sedan imorgon ska jag

jobba från 8-16.30 och sedan blir det att springa hem och fors plugga

och göra klart uppsatsen också, men jag vet att jag kommer klara

av det! Det går faktiskt bra, bara mycket och skriva... Men jag kan

inte få ångest nu! Känner faktiskt lite ångest över att jobba imorgon?

Men jag vet att jag behöver jobba och tjäna in pengar till sommaren

det är dit all min lön går till, sparbössan inför sommaren, men ja det känns

ju lite tungt, men jag är kapabel, JAG KAN I KNOW I CAN!


Oj 4 minuter kvar på min minirast, jag kanske visar idag eller på torsdag

bild på mina nya snygga högklackade skor från h&m som jag fick hem

idag, dem är ursnygga, somriga och bekväma =)


Men nu e d dags och plugga, hej hopp!

Av Pinky - 25 april 2010 01:27

Det är så knäppt hur tiden faktiskt går så snabbt... Läste gamla inlägg

från förra året, och när jag tänker på hur sakrr&ting ser ut nu jämfört

med då, så är det verkligen skillnad, saker och ting förändras och

ganska snabbt, jag var i ett förhållande för ett år sedan och nu

vet jag inte vad jag har för civilstatus, jo träffat exet igen, men det

är liksom inte upptaget eller singel, det är ju självklart en mellanting...


Självklart är det skönare att veta vad man är, men nu ser saker på

det sättet, men jag saknar att vara i ett riktigt förhållande, men

vi får se vad som händer helt enkelt...


Jag bara tycker att livet har sina vändningar lite för snabbt ibland,

jag fattar inte hur saker och ting kunde förändras så snabbt, undra

om jag är visare nu efter 1 år? Haha i dont think so;P


Aja god natt då...

Av Pinky - 24 april 2010 16:58

Idag blir det PLUGGILIPLUGG eftersom det blev NOLL av det igår,

men det är helt okej ibland får man offra en lördag till studierna..:P


Det är härligt väder, var ute precis på en promand så det känns

bra att utnyttjat dagen ute lite också nu när man ska vara instängd

resten av lördagen, hoppas att det är fint imorgon lite iaf =)...


Ja så nu ska jag göra té och sedan lägga mig i min säng med Herr

Finegan och läsa hans myth&mystery och som Cherry uttryckte

det... när man läser finegans bok så går det till såhär: bangbang:P


Ha en trevlig lördag alla er som inte måste plugga! ;)



Av Pinky - 23 april 2010 13:34

Idaag känns som en hääääärlig dag! Trots att jag vaknade kl sju

på morgonen, men jag vaknade bredvid en underbar människa,

ja älskade J =). Idag har jag jobbat, tränat och käkat lunch...


Och nu sitter man här och försöker planera att göra ngt, nu

när vår älskade sol skiner där ute... Jag vet att jag måste plugga

men för mig är det ganska omöjligt och plugga när jag vet

att solen skiner där ute och speciellt när det är inte sommar

och man ska verkligen njuta av solen då... Så vi får se vad

som händet... Men jag är iaf på strålande humör!


Dagarna går snabbt alltså, det är redan helg! Den här helgen består

av plugg&mys! Iaf så är det inplanerat mys på söndag med J...

Ja men jag kanske ska förbereda inför plugg eller något...


Ha det så bra!

Av Pinky - 18 april 2010 22:02

åh nu saknar jag, är det kanske ba för att jag vet att han snart

är hemma? Eller är det för jag som vanligt är lite orolig och vill ba

veta att allt är bra? Vet inte... men vet att jag börja känna mig lite

otålig... Ja nu ska jag duscha, hann inte med träning får bli imorgon

istället, så duscha och sex and the city och sen e d läggdags för har

skola imorgon!...

Av Pinky - 18 april 2010 18:12

Denna söndag har varit och kommer fortsätta att vara en

söndag i min smak, alldeles strax ska jag äta indisk mat som

min mami har tillagat och sedan blir det chilenska serier med

min familj och sedan(kanske) storstädning i mitt rum, och sedan

blir det självklart härlig träning&dusch för och sedan avslutas med

ett par avsnitt av sex and the city.. =)

Ja det är så min söndag ser ut, J kommer tillbaka idag natt från

tyskland, så jag antar att jag får höra av honom imorgon, jag

saknar honom faktiskt, men jag kommer säkert få träffa honom

i veckan så =)....


Om en månad fyller jag år, ja om en månad är jag 22 år gammal?

Känns jätte konstigt jag kommer vara lika gammal som J var när

jag träffade honom för första gången och då var jag 19, gud vad

tiden går snabbt alltså...


Underbart väder har man också haft =) men nu så ska jag typ äta

eller kanske börja städa?(!)

Jag bjuder på en vårig bild på mig och cherry som vi tog i

torsdags i skolan =)...


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards