Alla inlägg under september 2009

Av Pinky - 28 september 2009 01:30

Jag vill verkligen att han ska bli min igen, men jag vet att det kommer

aldrig att bli så igen trots att jag ibland känner att jag dör inombords,

han kommer aldrig att vara min igen... men jag vill...

Av Pinky - 7 september 2009 23:33

Idag gick jag upp klockan 6 på morgonen för och jobba...

Jobbade till klockan tre, kom hem åt mat och sen gick jag o

tog en power-nap, var så himla trött, nu har jag typ pluggat

klart, ja plugget har ju börjat, en massa läxor! Känns helt okej,

svårt men helt okej...


Jag tänkte typ snart gå och titta på en film och sen läsa och sen sova,

jag börjar klockan 15.00 imorgon så har liksom sovmorgon, så himla

skönt! Om de inte skulle ringa från lärarjouren...


Ja dansen har ju också börjat, det är helt underbart, min danslärare

är så SNYGG och rolig, trevlig och GRYM PÅ ATT DANSA! så ja jag

dreglar över honom på min dans haha ^^...


Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men ja det är fortfarande

svårt att vänja sig vid det här nya livet, nya livet där han inte ingår,

jag tror att jag halvt vill inte acceptera det, för jag saknar honom

varje dag, jag saknar att han var min bara min, men ja jag får fan

snart vänja mig vid att han inte är min och kommer aldrig mer vara det.


Nej ska typ fixa mig och titta på film, God natt...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards