Alla inlägg under juli 2010

Av Pinky - 27 juli 2010 02:05

Känns som att den här sommaren bara svepte förbi, att tänka sig

att sommaren är snart slut och början på en ny termin, höstterminen,

och jag har en massa löften jag hoppas jag uppfyller, och en av dem

är att skärpa mig på riktigt, satsa och inte låta mina känslor och tankar

ta över, och jobba så mycket jag kan.


Det kanske blir en resa till London med syrran igen i Oktober?

Skulle vara så jäkla  underbart, jag håller tummarna.


Ja och kärlekslivet då? Ja där håller jag också tummarna,

det är mysigt nu men som sagt man vet aldrig när det kan bli

en karusell igen och ba stanna och så var det över, så jag håller

mina tummar,för mitt lilla hjärtas skull, den har lidit redan så

mycket...


Ja det var nog allt för mig, tänkte typ lägga mig med New Moon

och dregla över min man, min HETA MAN Taylor Lautner, eller

rättare sagt Jacob Black, så godnatt!

Av Pinky - 25 juli 2010 13:18

Nu var det verkligen ett tag sen jag skrev sist, det har hänt

en massa, varit i västervik fast kom hem tidigare än planerat

pga vissa problem bara, och sedan har jag varit med min herr J,

helt häääärligt, sedan har jag festat två dagar i rad och en av

dem kvällarna försvann min mobil på dansolvet, så jäkla piss!

Men ska köpa en idag, få se om jag kan fixa den på delbetalning,

annars vet jag inte vad jag ska göra!!!!!!!!


Där hade jag en massa bilder jag skulle kunna ha lagt upp här,

men ja nu går det tyvärr inte, men jag måste faktiskt börja

fixa mig, måste ju in innan dem stänger, ska försöka hålla

min blogg lite mer uppdaterad :D...


Men ha d!!!


bjuder på en bild från västervik, när vi var ute och fiskade :)

  

Av Pinky - 9 juli 2010 14:15

Jag blir glad och lite avis när jag läser Kenzas blogg och får veta

att hon och hennes pojkvän är fortfarande glada & nykära efter 1,5

år sedan...  :)


Men alla kommer väl hitta det där? Jag menar jag har fjärilar i magen

nu och känner mig sådär nykär, men jag vill liksom att det ska vara 

sådär som med Kenza? Jag hade det där Kenza har, i 2 år med Mr J så

var jag fortfarande nykär och galen i honom, tills ja den dagen han

lämnade mig, och nu efter 1 år har jag börjat kunna gå vidare, träffat

ngn ny och verkligen låtit honom komma in i mitt liv och sakta in i

mitt hjärta, men kommer jag kunna hitta det där igen? Vissa säger

ju att nästa kille blir ännu bättre än den andra, så jag får väl hålla

tummarna att det är sådär...


Igår var det iaf en lyckad dubbeldejt, hur mysigt som helst, och

pussar och kramar innehöll igår också, jag vill ju bara träffa honom

mer haha :)...

Nu ska jag äta en väldigt sen frukost och sen ta en cykeltur och

lägga mig på en plätt och njuta av solen, hoppas det blir av idag, haha

igår var jag lite för tidsoptimistisk alltså haha, men senare ikväll

ska det drickas tequila med tjejerna, Maryis & Sandris...


och om exakt 1 vecka åker jag till Västervik med mina underbara

gurlis Cherry&Grekinna och Oskish & Johannish, ska bli sååå underbart,

längtar faktiskt! Det enda är att jag kommer faktiskt sakna min

herr J!!!!


Men frukost var det!!!


  

Av Pinky - 8 juli 2010 13:34

Äsch jag var överdriven på det förra inlägget, egentligen är det

bara kul att folk följer min blogg, och så, så nej tänker inte

göra denna blogg privat, och om det som står här går vidare så

är det så bara, och speciellt när det jag skriver här är inga lögner...


Ja dåså, torsdag idag, och jag ska på dubbeldejt hos Maryis :)

förhoppningsvis så blir det en bra kväll, men jag är ju lite rädd

att hoppas för mycket, speciellt när saker och ting har gått upp

och ner dem här dagarna, fast inte med mina nya herr J då, utom

ja med annat.... Men jag måste tillåta mig drömma och må bra:)


Ja funderar på ta en cykeltur efter frukosten, och kanske lägga mig

på en plätt och läsa lite, det är ju härligt väder!


Men vi höööööörs!


Lägger upp en bild på mig som jag tog i veckan bara...  

Av Pinky - 6 juli 2010 21:03

Kul att människor som är vänner med Mr J läser min blogg,

jag vet inte om jag hade vetat det innan jag kanske skulle ha gjort

den här bloggen privat, för att rykten går ju snabbt och det var jag

som ville berätta för honom om min nya herr J men det fick jag inte,

men hur som helst, funderar på att kanske byta tillbaks till min

gamla privata blogg eller se om jag kanske kan göra denna privat, vi

får se... Inte för att jag egentligen har ngt emot att man läser min

blogg utom mer att det jag skriver här går vidare, men det är lite

kul eftersom att han har ju gått vidare med sitt liv, varför behöver

han uppdateringar om mitt? Jaja det är ngt som kommer förbli ett mysterium

för mig...

Av Pinky - 6 juli 2010 00:38

Heeeeeeeeeeeeejjj!!


Dem här dagarna har jag verkligen haft fullt upp precis som

jag känner att det ska vara på sommaren :D i lördags så

solade jag som sagt med Sandra & Maryis i rålis, sen på

kvällen var jag bara hemma och tog det lugn väldigt skönt asså,

sen i söndags drog jag mig hem till maryis där vi solade på hennes

gård, och sen chillade jag mest hos henne, sen på kvällen träffade

jag min syster i kista och vi gick och såg eclipse igen haha så

galen i Jacob black är jag hahha...:P


Sen idag gick jag upp tidigt för jag och Maryis bestämde att vi skulle

sola tidigt, men det var ju mulet hela morgonen så vi drog oss hem

till henne när solen kom ut, men hos henne åt vi så jäkla goda

enchiladas asså hon lagar såå god maaat :D Sen chillade jag hos

henne tills jag var tvungen och dra för möta Jenny för kvällsbad i rålis

det var underbart skönt, sedan mötte vi Cherry,Grekinna & Oskish

i skanstull och sen tog en cider på snaps, heeelt underbart, har skrattat

och haft det gött :)


Jag tänkte att jag urskiljer mina J män med att den gamla kallar

jag för Mr J och den nya för Herr J ;)... och Herr J är i finland,

så vi har inte haft ngn kontakt, och jag saknar honom faktiskt, det

är ju ett bra tecken :D... men om jag har tur får jag träffa honom

i veckan, om min och maryis plan slår in hahaha :D


Nu tänkte jag faktiskt typ lägga mig för ska tidigt upp

och sola med Cherry,Grekinna och tror Oskish ska med :)

men jag lägger upp lite bilder :)...


Ha en bra kväll!


Maryis goda enchiladas!!!!!!

 

En somrig bild på mig :D!

  

Av Pinky - 3 juli 2010 11:32

Haft en härlig vecka förutom måndag då, då mitt älskade land

förlorade mot Brasilien men sen vart jag lycklig igår när Holland tog

ut dem yeaay ;D


ja men veckan har jag umgåtts mycket med Maryam haha like always,

och på onsdag var det dags för den efterlängtade dagen, ECLIPSE

PREMIÄREN! med mina underbara vänner, Cherry, Grekinna och Cellis!

filmen var såå braaaaaaaaaa och Taylor Lautner var hetare än nåånsin!


Sen torsdag jobbade jag på olympen, sedan på kvällen träffade jag

min nya herr J, och vi drog oss till Maryis, chillade där, och så blev

det att vi sov över haha, och jag gick upp kl halv 6 dagen efter trots

att jag inte soooov så mycket haha, va helt död på jobbet men jobbade

iaf, sen mötte jag Maryam, Jano och herr J igen i stan, men min kväll

avslutades med utgång med Maryis och Sandra, vi hade så jäkla kul iaf:D


Nu ska jag alldeles strax dra mig till rålis och sola med Maryis&Sandra

ska bli naajs, steka:D meen det var allt för nu! :D



Lägger upp bilder från tisdag då jag var hos Maryam med Sandra& CarroP och

grillade :)


Jag&Sandra

 

Sandra & Carro :)

 

Moi!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards