Alla inlägg under juli 2012

Av Pinky - 22 juli 2012 16:18

Jag kommer nog tillbaka till den här bloggen.... Märkte att jag slutade blogga

i den andra och i den här har jag alltid bloggat och varför inte bara fortsätta

med det säkra kortet eller hur?...


Jag är sjuk och jag hatar att vara det, och snart kommer jag typ explodera i det här

rummet. Är så trött på att vara här inne... Men samtidigt orkar jag inte gå ut...

Jag saknar min pojkvän... men han kommer tillbaka imorgon från finland! Woho!


Min syster är på jobbet och kommer hem vid kl 21.00 alltså gud vad tråkigt

det är att vara sjuk. Jag borde ju egentligen plugga, men tror ni att jag orkar det?

Nope, imorgon ska jag pluga... men jag önskar jag kunde göra det nu utan att

känna den där ångesten och tröttheten när jag tänker på plugget... Egentligen

känner jag inget sådant när jag tänker på att plugga italienska, det är jag fett

pepp på, men det andra plugget, de som har med min utbildning att göra. Det är

jag trött på... Men jag får ta mig i kragen och plugga imorgon....


Åh jag har verkligen så himla tråkigt. Jag orkar inte kolla på någon film heller...

ASSÅ BLÖÖÖ HATAR ATT VARA SJUK!


Aja ska lägga mig i sängen och titta på tv....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards