Alla inlägg under mars 2009

Av Pinky - 31 mars 2009 15:01

Nu är jag hemma från praktiken, det gick väldigt bra, bokade

in en interjuv med bitr. rektor och så interjuvade jag en

specialpedagog, så imorgon är jag klar med VFU- uppgiften!


Nu måste jag faktiskt städa mitt rum en snabbis, duscha och dra

mig in till stan ska träffa Jennysen som sagt! Så ja får skynda mig

nu, och en till sak FYFAN VAD HÄRLIGT VÄDER DET ÄR! SOLEN SKINER

OCH VÄRMER!!! UNDERBART!!


See ya!

Av Pinky - 31 mars 2009 10:04

God morgon!

Har försovit mig! Och nu är det onödigt att gå till min praktik

just NU! ska dit om ngn timme, klockan elva tänkte jag äta min

lunch och sedan drar jag mig ditåt! Jag hoppas jag inte har missat

ngn interjuv som Mikkis har fixat åt mig =O!


Ja får fan börja skärpa mig! Och inte ba ligga där i sängen och sova!

Ja har ju fan påsklov nästa vecka och då får jag sova hur mkt jag vill!

Imorgon får det bli skärpning! Fast imorgon ska jag först till läkaren

så kommer ändå komma sent! MÖH!



Ja i helgen så festade jag, firade Carro på födelsedagen! Jag var

den som drog först från klubben, alltså kl 3 på morgonen, dem andra

stannade till 5. Jag kom hem till älskling typ 4, och vi gick och la oss

typ vid 6 på morgonen. På söndagen gick vi upp typ vid 3-4 på eftermiddagen, och vi ba chillade hela dagen, gjorde inget spec!!


Igår så var jag ledig så jag drog mig i älsklings säng, men sen drog

jag en snabbis i stan och sen hem och sen till dansen. Efter dansen

mötte jag cherry&grekinna och vi gick och åt middag på SK!(söderkällarn).

Sedan drog vi hem till Cherry och softade! =D....


Ja och idag så ska jag äta middag med min kära Jennysen! Ska bli

väldigt trevligt, och efter det tänkte jag dra mig en snabbis hem

till älskling och hämta matlåda!! Om han inte bestämmer sig för

och sova hos mig, ngt jag tvekar på att han gör...


Tyvärr så fuckar facebook så kan inte lägga upp ngra bilder från

lördagskväll, men så fort det går, så lägger jag upp dem!


Höres!

Av Pinky - 28 mars 2009 15:28

Igår blev det "lets dance" kväll hos cherry med godis&cola! Det var

jätte trevligt!


Ja idag blev det inget jobb, så nej inga välförtjänta pengar nepp!

Känns lite surt men så är det bara...  Ja idag är det partyparty hos

Carro, hon fyllde 19 i torsdags. Här sitter jag fortfarande med pyjamas,

men eftersom man ska vara där kl 18.00 och det tar typ 5-7 min för

mig att gå dit så är det ingen brådska än... Känner mig lite rastlös, vet

inte vad jag ska göra, tänkte börja fixa mig typ 17.00


Hatar att det är snö ute, kan inte våren komma snart? Skulle vilja

åka nu till egypten istället...


Nej nu ska jag ba gå runt o tråka mig en stund...

Av Pinky - 27 mars 2009 14:29

Dem här dagarna har det varit full gång, men en sak kan jag säga

med all säkerhet! JAG&ÄLSKLING åker iväg den 1:a maj till Egypten,

det är bokat&klart! Undetbart! =D Så det blev av!!!!!


Ja i onsdags så bokade jag biljetterna och senare på dagenså träffades vi,

gick runt i affärer, sedan försökte vi hitta ngn jävla ställe som man kunde

äta våfflor, men det hittade vi inte, så vi drog till kärtorp, där vi åt

i Jesses krog, det var jätte gott & mysigt! Ja och sedan var det greys kväll

hos cherry. Efter det drog jag mig hem till älskling.


Igår så shoppade jag lite och sedan träffade jag Grekinna, vi fikade

och hade det allmänt mysigt, sen kom älskling hem till mig och vi

mysade bara =).


Idag har jag ingen aning vad som väntar mig, jag vet bara att imorgon

ska jag upp tidigt, ska jobba och efter jobbet blir det att fira

Carros födelsedag och utgång och sova hos älskling. Men idag vet ej,

jag har lite lust att få träffa älskling mentror inte det kommer bli så, men vi

får se vad som händer helt enkelt....

Av Pinky - 24 mars 2009 21:11

Idag har det varit en ganska lugn dag trots att jag har jobbat!

Dem ringde vid sju på morgonen och frågade om jag ville jobba

från 9 till 12.30 och det tackade jag inte nej till! =)


Det var ganska skönt att vara tillbaka on tracks efter en veckas

tystnad haha, nu får vi se hur lång tid det tar tills jag får nästa

pass, men har faktiskt jobbat en hel del den här månaden, inte

jätte mycket men ganska mycket för och få någon tusen extra

i plånboken...


Ja och så har jag faktiskt tränat idag, kändes jobbigt men kände

mig duktig efteråt så det är bra, ja jag har annars ba tagit det lugnt,

inte gjort ngt precis som tanken var, ba varit hemma! =D. Skulle faktiskt

ha rensat lite i garderoben, men det lämnar jag till imorgon lr torsdag...

och plugg blir det inte heller, får hoppas på att göra det imorgon, lr MÅSTE!


Imorgon är det en fullpackad dag iaf, först ska jag till läkaren, sen

in till stan för lite shopping(äntligeen!) och sedan kolla resor

och t.o.m boka en! =D Ja förhoppningsvis blir det en resa till egypten

med älskling, men man vet aldrig, så jag håller tummarna iaf, kan

informera mer om det när vi har bokat!!


Ja och i allt det här måste jag få in plugg, tänkte att om jag har läkartid

vid nio, tio så är det bara dra in till stan efteråt, komma hem vid tre tiden

och plugga, GAH! eller så börjar jag nu? Vi få se!!


Neh nu ska jag typ försöka se om jag kan plugga, och så tänkte

jag ändra lite på min bloggs utseende, kanske lite mer "vårig"?


Shululu!



( Bilden tog Cherry, när vi fastnade i Grekinnas hiss, haha ^^ )

Av Pinky - 23 mars 2009 23:32

Vilkeen lång dag!


Sumerar kort vad som har hänt under denna dag...


föreläsning, lunch i stan med Jennysen, seminarium, dans,

hemma hos Bells en stund, bio med brudarna- En shoppaholics bekännelser,

och nu är man hemma!!


Känns jävligt skönt att vara hemma, hade en massa och skriva, en

massa tankar virvlade runt i tuben men nu så är hjärnan ba trött

och orkar inte, imorgon blir det förmodligen jobb och jag ska tvinga

mig upp och jobba! ( fast det skulle ju vara skönare och sova) Men

pengar måste man tjäna för och överleva denna materialistiska

värld så, god natt på er!

Av Pinky - 22 mars 2009 15:15

I fredags så sov älskling över hos mig, vi var båda trötta så vi

chillade hela kvällen, tittade på freaky friday och sedan spelade

jag och syster lite tv spel...


Igår drog vi oss i sängen ganska länge, men sen så drog vi

hem till honom, där jag var en stund tills jag skulle gå och möta

Cherry&Orre, vi åt pizza och efter det följde jag med dem hem

till dem och där sov jag också, riktigt mysigt! =)...


Ja och nu har jag varit hemma ett tag och ska om en stund dra

mig hem till älskling, där jag ska sova ikväll! =)

Imorgon börjar nya kursen, hoppas att den är mer förståelig

än den jag hade nyligen... Jaja men ja borde typ börja fixa mig

och så....



Ha en trevlig söndag!

Av Pinky - 20 mars 2009 16:39

Nu har jag varit och lämnat in min hemtenta i skolan. Ja jag satt uppe

till klockan fyra på morgonen med, kändes helt okej var inte så

död som jag trodde jag skulle vara, men nu är den gjord och lämnat.

Nu får vi se hur det går jag hoppas på att jag blir godkänd iaf!


Ja idag tror jag ska träffa älskling, vad vi ska göra är fortfarande oklart,

jag skulle egentligen gått på bio med mina gurls, men grekinna är

för trött och vill ba hem och sova så det blir inte av idag iaf, vi ska bestämma en annan dag då alla kan =)...


Ja just nu sitter jag bara här hemma och chillar och njuter av att inte

ha ngn ljud i huvudet som säger att jag måste plugga, för det är jag

klar med =D... På måndag börjar den nya kursen, hoppas att man förstår

sig mer på den än den här...


Ja nu ska jag göra annat! Ha en trevlig fredag!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards