Alla inlägg under augusti 2010

Av Pinky - 28 augusti 2010 00:07

Jag var osäker förr om jag skulle till blommor&bin men nu vet jag,

jag ska dit imorgon med Nemie, och om han är där, tänker inte

tillåta något sådant hindra mig från vad jag vill göra, och jag vill

dit imorgon med Nemie, en stund iaf...:) sen vad mer lördag har

och erbjuda mig har jag ingen aning så vi får se...


Så nu skka jag typ titta lite på tv, dricka te och sen är det läggdags

för jag är inte van att gå upp halv tolv haha, har ju gått upp

vid klockan två-tre varje dag nu, väldigt skööönt men det måste

bli stopp för det för min sommarlov är ganska snart slut asså, bara

3 dagar kvar! Men men... jag ska vara stark imorgon och ifall jag

skulle träffa honom så ska jag bara visa honom att jag klarar mig

faktiskt utan honom eller ngn kille vid min sida... och om han är med

henne så tänker jag le och vara artig och trevlig because that's moi!


Godnatt!

Av Pinky - 27 augusti 2010 18:52

Igår var det en jätte mysig dag med mina gurlies Cherry & Grekinna,

vi spelade Mario kart på Wii hela kvällen och det var jätte roligt!!


Idag skulle jag ha hängt med ut men eftersom jag inte har några

pengar blir det att stanna hemma, för jag hatar och vare ute utan

pengar, speciellt när man ska ut och dem andra dricker och du kan

inte för du inte har pengar, istället blir det hemmamys...


Imorgon får jag se om jag hänger med Nemie till blommor&bin, e

inte hundra alltså och det är för att han kan vara där och med

tjejen han träffar and i dont know if i want to see him with her, men

vi får se, jag kanske tar mig mod och drar dit iaf... we will see..


Nej nu ska jag slappa och titta på tv tänkte jag... Ha det..


"But if I had you, that would be the only thing I'd ever need
Yeah if I had you, then money fame and fortune never could compete
If I had you, life would be a party it'd be ecstasy"

Av Pinky - 25 augusti 2010 14:04

Jag vet att jag brukar oftast gå runt och skryta om hur skönt det är

att sova ensam, alla fördelar med det, men innerst inne så vet jag

att det bästa sättet att vakna på är att ligga i min favorit famn

och få pussar av honom, jag & han synkroniserade med varandra

så jäkla bra när vi sov, det var som om hans kropp formades efter

min och viceversa, det har jag faktiskt inte hittat med någon annan,

har ju sovit med Herr J och det var jätte mysigt men inte samma

sak, jag saknar att vakna till hans pussar, till att han håller mig tätare

in till honom, men jag kommer aldrig mer få uppleva detta av honom,

det är någon annan som gör det nu... och kan ni förstå hur det känns?


och jag vet att gråta och be att han ska ligga i min säng igen kommer

inte få honom att göra det, för INGET kommer få honom att vilja

ligga i en säng med mig igen, för det är över helt enkelt över och jag

har vant mig vid det mesta men att vakna utan honom, ja det är fortfarande

svårt... jag saknar min favorit och trygga famn...

Av Pinky - 22 augusti 2010 21:39

Jag vet inte, men jag har typ tappat meningen med livet? Det

händer väl alla? Men jag vet inte allt känns tråkigt, inget

uppmuntrar mig, ba, varför ska jag göra det där? Vad är meningen

med det där? Jag skulle ha säkert känt så här med en pojkvän

så jag tror inte det gör ngn skillnad liksom eller gör det det?


Jag vill se livet med nya ögon, se saker på ett annat sätt, men

just nu känner jag mig fast och jag måste bryta ut mig, bryta ut

mig från mitt mönster, mina tankar, förhoppningsvis denna vecka

så får jag mitt avlsut med honom, mitt farväl till honom...


Jag är så trött på mig själv, på att jag är så pessimistisk, önskar

jag kunde vara mer en livsglädjare än vad jag är nu, för mig ser

allting grått ut, för mig så kommer jag aldrig att bli lycklig igen,

jag kommer vara fast i evigheter som den stora idioten jag är,

men jag vill inte känna såhär, vill inte vara sådär, vill lära mig

att släppa, och gå vidare, framåt och inte fastna...


Nu ska jag titta på new moon och känna samhörighet med Jacob

Black, nu förstår jag varför jag gillar honom nu, för han och jag

är typ i samma situation och jag vet hur han känner, bara att han

får ju sitt lyckliga slut i slutändan, hoppas den också finns för mig,

annars kommer jag bli en bitter kärring... Men kärlek kommer

väl alltid till en i slutändan eller?


Nej new moon också...


.

Av Pinky - 20 augusti 2010 02:07

Livet går vidare...

Av Pinky - 19 augusti 2010 23:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pinky - 17 augusti 2010 22:09

"Mina minnen höll mig uppe varje dag
Du är som att andas för
Jag gav aldrig upp dig när du försvann
Långa dagar blev till nätter sen till år"

 

Den där låten älskar jag, som det är mitt farväl på något sätt,

den låten är längesen av petter ft veronica maggio, den delen

jag valde att kopiera gjorde jag för det är så det har känts i 1 år nu,

men till slut har mina minnen börja släppa, dem håller mig inte uppe

längre, och det är sant jag har aldrig gett upp honom och kommer aldrig

göra det, men jag håller fast som en vän, inget mer längre..

 

och ja långa dagar blev till nätter och sen till år, så blev det ju...

haha ja jag älskar den låteeeeeeeeen!!!!!!!!!!!! Fanns det finns så

många låtar som verkligen förklarar hur man känner sig, det är det

jag älskar med musik, jag kan inte leva utan, musik är mitt liv, jag vaknar

med musik och somnar med musik...

 

Jaja det var allt för mig!

Av Pinky - 16 augusti 2010 20:42

Ja så var man sjuk! :( hatar och vara sjuk för bli så himla seg

och min hjärna funkar inte som den ska haha...


Igår hade jag en helt underbar dag med Cherry,Grekinna,Oskish

och hans två syskon och Cherrys lillebror i grönan, vi hade verkligen

jätte kul, vi var där från kl ett till tio när det var stängning!


Min favorit är verkligen pop expressen, asså ja kan åka den om och

om igen älskaaaaaaaaaaaar haha :)...


Kollade nyss på Peter Pan alltså han har alltid varit min största idol

ska ju tatuera i framtiden något med Peter Pan! Hade en dröm inatt,

en dröm jag har drömt förr men det var längesen sist, men i den

drömmen kan jag flyga så jag typ smiter iväg in till stan ställer

mig vid kungsträdgåren vid vattnet och börjar flyga, och det är en

sådan härlig känsla, det knäppa är att när jag vaknar har jag känslan

av att min dröm är verklig att jag liksom kan flyga haha fast en del av

min hjärna vet att det var en dröm så jag provar ju inte det haha...

men jag vet att jag älskar den här drömmen och därför var jag så förvånad

över att jag drömde den för det var jätte längesen sen sist!!

  

Ja imorgon ska jag jobba&plugga, har redan skrivit in i mina nya mini

whiteboard hur min dag ska se ut när jag kommer hem, kan ju säga

det med ett enkel ord: PLUGG! men har ju lagt upp en schema med

tider och pauser, paola behöver struktur haha..


Som tur får jag lite sovmorgon imorgon haha men slutar kl fem istället,

ska typ köpa en cola och med mig en massa frukt så jag klara av

dagen, men men funderar på sätta en annan rulle och sen blir det nog

och sova :).. hoppas jag kan somna!!!!


Men nu ska jag bort härifrån, bjuder på två bilder på mig, som

tur ser jag inte sååå sjuk ut på dem :D


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards