Alla inlägg under februari 2009

Av Pinky - 28 februari 2009 23:45

Tänker inte säga mer än att han kom inte, jepp och jag är ledsen

och besviken, men ja ibland förväntar man sig för mycket...


Jag trode att det inte var mycket begärt att den andra

partern ska ge lika mycket tillbaks, men nej det är väl så i

alla sorts förhållande en ger mer än den andra eller har jag fel?


Äsch ska gå och lägga mig och ändra på mig själv och sluta

ge så mycket av mig själv, se om han gillar det mer, när jag

beter mig likadant mot honom...

Av Pinky - 28 februari 2009 14:12

Lördag- och jag är fortfarande sjuk men inte lika sjuk som igår

det känns lite bättre... Hoppas jag är typ frisk imorgon!


Älskling kommer komma hit idag, känns härligt, men jag vill att

han ska sova över men känns som om jag inte kommer kunna

övertala honom, det känns så trist när man inte kan övertala

sin egen pojkvän, men så är det bara...


Vi har inte setts sens i torsdag morgon, så det ska vara härligt

att ses igen trots att jag är sjuk och jag önskar jag vore frisk

för då skulle vi ha kunnat göra mer ikväll, jag skulle ju ha kunnat

följa med honom ut ikväll om han nu ska det...



Men men, jag ska äta yoghurt och så och städa lite och

fixa mig lite innan han kommer...


Hoppas alla ni får en trevlig lördag och att ni e friska och

inte sjuka som lilla jag =(!

Av Pinky - 27 februari 2009 20:39

Idag blev saker inte alls som jag hade tänkt mig dem!

Jag vaknade sjuk och är sjuk och är hemma och har det

tråkigt, egentligen skulle jag ha varit hemma hos Cherry nu

och festa, men nepp, och jag har lust och ba dra dit nu, skita

i att jag är sjuk och ba dra dit, men nej måste vara duktig...



BLÖÖ NEEJ!

Av Pinky - 26 februari 2009 20:17

Igår kväll blev det lite ändrade planer! Jag åkte hem till

vår Grekinna och åt middag med henne and vår älskade Cherry!

Sedan vid åtta tiden drog jag&cherry hem till henne för och se

Greys, Grekinna är sjuk så hon orkade inte följa med stackare!


Ja och hos Cherry fick jag lite kläder av henne som hon inte

skulle ha kvar, fina saker! :D Ja och efter greys drog jag mig

hem till älskling som bara bor en station ifrån dem. Hemma hos

älskling gick vi och la oss direkt efter att jag hade kommit...


Idag åkte jag hem tidigt, gick upp samtidigt som älskling

men kom hem och gick och la mig igen haha ^^. Ja sedan

var det dags och dra sig in mot stan för massage :D. Det var

underbart skööönt :D väldigt nöjd& avslappnad och uppiggad!

Efter massagen drog jag och syster en sväng inne i stan, jag

köpte mig en kjol i korallrosa från Gina och ett vitt tröja

från h&m och det blir tyvärr min enda shopping denna månad

iaf tills den 25:e mars! Tror jag iaf...


Ja nu är jag hemma & trött, sitter och tittar på almanackan,

och ser vad som händer fram över, imorrn har jag föreläsning

och sedan nästa vecka ska jag jobba 4 av 5 vardagar och

har skola som vanligt, det här med jobb känns faktiskt najs!

 Det enda jobbiga med det jobbet just nu är att skolan ligger

i Vallentuna men jag får uthärda bara...


Mm imorgon blir det typ "festa","chilla" ngt hos Cherry ser det

ut som iaf, sen får vi se, men jag ska umgås med Cherry&Grekinna

iaf, det tror jag, och älskling kommer tillbaka imorgon från konferansen

jiipppiii! =)


Men nu ska jag chilla framför tvn!


Ciao!

Av Pinky - 25 februari 2009 14:06

Ja igår så hittade jag inte den där dumma boken!!! Så kunde inte

göra min läxa... men jag gick inte till skolan iaf, kände mig inte

så bra idag på morgonen...



Ja men igår påväg till skolan så sken solen ute så jag tog med mig

mina solglasögon och sedan tog en bild :D (min profilbild). Kändes

sådär vårigt trots att det är vinter haha... Ja men igår var jag

i skolan efter skolan drog jag & Jenny  på bokäventyr, vi hittade

den inte, sen så drog jag hem. Senare på kvällen drog jag mig hem

till älskling och vi drog sedan med Dan banan till Pärlans pizzeria

för och titta på Champions league matchen- M.United- Inter.

Älskling bjöd mig på en grekisk sallad väääldit god =). Ja det var

typ min dag igår, ja och på natten fick man sova bredvid sin

älskling =D....


Nu är jag hemma med mina stackars sjuka föräldrar, ska umgås

med dem under dagen och sedan på kvällen blir det att dra

sig tillbaka till älskling ska sova över hos honom idag igen :D...


Mm ja och imorgon är jag ledig och ja & syster har redan bokat

tid för massage :D på axelssons spa! UNDERBART! Ja men nu

ska jag  titta på vår serie med familjen och sen lite super nintendo

hade jag tänkt, men jag försöker skriva innan jag drar till äskling!



Buh-bye!

Av Pinky - 24 februari 2009 12:01

God morgon!


Här sitter jag och ska snart iväg till skolan, min klasskompis Carro

ringde och sa att de från lärarförbundet var inte där, och det

var av dem vi skulle köpa boken! Efter skolan så är jag i jakt efter

boken, måste ha den idag eftersom vi har läxa i den tills imorgon!


Ja idag ska jag sova hos älskling sen vet jag inte mer :P... Men vi

hörs senare ikväll annars så hörs vi imorgon!


Ha det bra!



Av Pinky - 23 februari 2009 23:31

Om killar vore som Edward Cullen iaf för min del&smak så

skulle dem vara the perfect guy, ni som har läst böckerna vet

precis vad jag menar, den kärleken han har och hur han bevisar

det! Ja wonderful, men ja sådan kille finns det tyvärr inte, så

jag får helt enkelt drömma om min Edward Cullen, med det menar

jag inte att jag inte älskar min pojkvän lr åt det hållet, men ja

alla är ju inte perfekta inte jag heller för den delen, men ibland

önskar man att ens pojkvän vore mer ditt&datt trots att i slutändan

är man ändå nöjd med honom, så aa så ja jag önskar ibland att han

kunde vara lite mer som Edward Cullen, men tur att jag drömmer

om en kille som egentligen inte existerar! Höhö


Men det är väl så med allt i livet? Man önskar saker&ting vore på

ett annat sätt men dem är inte det och i slutändan så är man

någonlunda nöjd, det finns mycket jag ibland önskar jag vore,

men som jag inte är, men egentligen kan man inte hålla på sådär

utan man ska vara nöjd med det man har och är och se det

positiva i det.... Men man får ju alltid drömma lite, yes and tonight

i'm dreaming of Edward Cullen...


God natt mina läsare!

Av Pinky - 23 februari 2009 21:31

Blev ingen dans, jag var påväg in till stan när jag ringer danscenter

för och meddela att jag skulle bli lite sen då säger deras telefonsvarare

att det är inga danslektioner denna vecka för dem har också sportlov!

Så orättvis bara för alla skolor har det betyder inte det att vi studerande

i Universitet har det, ja och på sportlovet är det inte meningen att

man ska sporta? VARFÖR HAR MAN DET STÄNGT DÅ? Det har alltid varit

så men man undrar lite...


Så jag vände och åkte hem tillbaka. Här hemma låg jag, syster & mamma och

tittade på film- The Unborn den var inte så läskigt som alla påstått att den

ska vara, jag blev iaf inte rädd och jag är väldigt lättskrämd. Efter filmen drog jag och syster handlade lite på Vi, jag var så sugen på tortilla chips men stod emot frestelsen och köpte två risifrutti lr vad den nu heter, och mörkt bröd haha! Sedan kom vi hem och lirade lite super nintendo, vi spelade donkey kong 2 för första gången tror jag, det var kul! =)Ja och nu har hag fixat CV& personligt brev, måste bara skriva ut det imorgon så!

 Skaut och söka jobb på onsdag efter skolan.


Nu tänkte jag typ mysa ner mig i min säng och titta på Pocahontas,

älskar musiken, älskar filmen, yes och imorgon ska jag sova hos min

älskling!


Ha en trevlig kväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards