Alla inlägg under december 2010

Av Pinky - 30 december 2010 15:36

Imorgon är det nyårsafton, alltså har vi idag och imorgon kvar

av det 2010 och jag måste säga att det känns så himla sköönt!

Jag vet ej varför jag just nu tänker på 1 januari så får jag upp

ett gammalt minne, ett minne jag helst vill glömma, men det jag

minns är för 1 år sedan då jag på nyårsdagen gick och köpte pizza

till mig och mitt ex och Bench och hur mysigt den där dagen var,

vi tittade på Wall-E och dem älskade den och det var jag som hade

valt och se den, det är ju självklart ett fint minne, för jag låg i

Mr Js famn hela den dagen och visst saknar jag det, men jag vill inte

tänka på sådant, för det är the past och vi ska inte leva i det förflutna!


Det här året har jag bestämt mig att det ska bli ett bra år, tänker se

det med optimistiska ögon, men nu ska jag städa och börja fixa mig

för ska hem till min cherry idag och laga mat där för hon ska klippa

mitt hår ;D


:) Ha en bra torsdag!

Av Pinky - 28 december 2010 19:55

Är det inte knäppt att om 4 dagar är vi inne på ett nytt år?

Jag hoppas att 2011 är ett bättre år än 2010, jag hoppas

att nästa år väntar kärlek på mig, jag hoppas att jag äntligen

kan glömma bort honom helt och hållet!


Jag har kommit ut ur duschen tränade i en timme med just dance

så jäkla härligt, ja nu är jag igång med träningen och det känns

skönt ska bli fit till sommaren 2011! :)..


Såg nyss att skolan börjar den 17 januari, bara att då är jag i London

kommer tillbaka den 19 januari på natten, så jag kommer missa

två lektioner men det får bli så bara som tur har man min cherry

som kommer få tag viktiga papper åt mig! Men det känns ju lite b

alltså men resan är redan bokad och hotell också så ja London får

det bara bli, men som tur är jag här när en av lektionerna är

obligatoriska! :) och eftersom vi börjar den 17 måste registreringen vara

innan och då är jag ju här, jag tror nog det är det viktigaste...


Men men nu ska jag äta ngt och sen titta på tv bara!


Ha det!

Av Pinky - 26 december 2010 17:51

Jag har inte skrivit på ett tag och det beror på att min internet

eller datan är så himla seg av någon anledning, men idag hade jag

tålamod!


Jag hoppas att ni alla har haft en trevlig Jul för det har jag haft :)

Fick allt jag önskade mig i julklapp så har nördat mig lite med min

nya nintendo ds! :D


Igår vart det utgång man förade på Nivå 22 och sedan i slutändan

blev det Club colombia och det var riktigt najs! :) Var där med min

cellis och hennes kusin, underbart sällskap!


Idag gick man upp tidigt för mellandagsrean, jag och syrran fick

presentkort på scorett så vi köpte våra varma vinter skor så att

jag slipper frysna tår! :) Ja vi åt lunch i stan shoppade lite bara

och sedan åkte vi till kista och mötte min kusin och nu är jag hemma!


Från fredags har jag tränat med Just dance 1&2 som jag fick i

julklapp och idag tänkte jag ta ledigt från träningen men tror

jag kör ändå:D haha det är så himla kul liksom!

  

Ja men det är nog allt jag har och komma med idag, nu ska jag

städa, träna och blir nog spela :D


Ha det!


Av Pinky - 21 december 2010 21:46

Idag jobbade jag på fritids i abrahamsberg, det var faktiskt

väldigt trevligt, trots att det kändes lite segt men det gör det alltid

när julen närmar sig då känns ju allt så segt för man lääängtar att

det ska vara jul jag iaf :)


Efter jobbet drog jag in till stan och mötte Cherry,Grekinna,Orre och

Mr Jay, det var trevligt och se dem en stund :). Sedan drog man sig

hemåt åt lite mat och sedan åt jag EMPANADAS asså piroger men

min mammas goda empanadas :D:D så himla gott!


Imorgon ska jag träffa Daniela, ska bli mysigt längesen vi sågs

sen blir det träffa Cellis :D och sen på torsdag händer det en massa

jag och syrran ska först äta i vapiano sedan till kista och fixa pappas

julklapp, och lite annat som jag måste kolla :) och sedan ska man nog

träffa fru och hennes syster :) OCH SEDAN PÅ FREDAG ÄR DET JULAFTON!!!!!!!


och jusste jag fick mail av studievägledaren i religion och jag ska nog

kunna läsa religion nästa termin trots ifall jag inte klarade av sista

tentan :D så d blir religion jag är så himla lycklig att jag får fors

med min utbildning utan ngn onödig paus! Saker gå bra för mig iaf,

och min utbildning är det viktigaste såå :D:D som en julkapp i förväg!


Jag vet inte vad jag vill göra nu, lägga mig ner o läsa eller kolla

på film eller pyssla med något? Hmmm... tror nog det blir läsa eller

titta på film känner hur trötta mina ögon känner sig, får typ

pyssla imorgon istället! :)


Bjuder på en glad bild på mig med tröjan från jobbet ^^

  

Av Pinky - 19 december 2010 19:41

Glad 4:e advent!

  

Vad tiden går snabbt, om 5 dagar är det liksom JUL! :)

Snart är min fina fru Anna här och vi ska mysa den här 4:e advent med julfilmer

och sedan ska vi baka en riktig kladd kladdkaka :D


Jag har ju bestämt mig att den 25 eller 26 december så börjar jag med träningen

på allvar, så jag har en vecka på mig nu att gotta mig med gott och inte bry mig, men sedan efter den 25-26 dec är det allvar och ska försöka vara mycket mer nyttigmen det betyder inte att jag säger hejdå till skräpmat och sådant. Klart att jag ska få äta sådant bara inte lika ofta och efter jag verkligen sätter igång med träningen och tränar regelbundet. Min träning kommer bestå av att dansa hemma med Zumba och om jag får just dance spelen till Wii. Och jag ser ingen mer perfekt träning för mig som älskar och dansa liksom! Men nej jag har varit väldigt lat och låtit mig vara det, men nu räcker det med det, det har varit härligt att inte behäva tänka på vad man äter och så, men jag vill ju bli fit till sommar 2011 då är det bara sätta igång liksom! :)


Ja ni kanske får en bild sen på mig och min frugis, vi får se, jag är iaf redo,mjukis kläder, rummet är städat så nu väntar jag på henne bara!


Åh måste bara rekommendera boken EATPRAYLOVE håller på och läser den nu och den är så himla bra, så läs den verkligen en bra bok, som hjälper en och framför allt får dig att vilja lära dig italienska och åka till italien haha, filmen är också jätte bra så, ja läs boken och se filmen gott folk!


Nej nu ska jag se om maten är klar  är så himla hungrig!


  

Av Pinky - 19 december 2010 02:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pinky - 18 december 2010 19:22

Lördag då... Jag är så himla seg och har träningsvärk av gårdagens

dansandet, igår var iaf skitkul vi gick till Clandestino och sedan

på kvällen kom min älskade Celllis!!! Men det var en lyckad kväll!


Igår så jobbade jag också, det var jätte kul, var ju med samma

elever som förra fredagen så dem kände igen mig älskar sådant!

Speciellt när dem frågade mig om jag skulle vara deras lärare

nästa termin och att dem hoppades på det! :)


Idag blir det en väldigt lugn kväll alltså, ska stanna hemma och det känns

underbart, har redan varit ute i det kalla och tog en varm mysig fika

med Jennysen, hon bjöd dessutom, hon e sååå sööt :)


Under mellandagsdagarna ska jag bjuda henne på födelsedagsmiddag

och sedan ska vi på bio :)...

Jag har 2 veckor jag ska lära mig konsten att njuta av att göra

ingenting!! För sedan den 3 januari är det pluggdags, och fixa

allt det viktiga inför plugget, kanske prata med en SYO för och

få koll på allting! Men vi får se om det blir antingen religion som jag

hoppas eftersom man måste läsa 3 terminer av religion annars blir

det frikurs på spanska eller något liknande och sedan religion men

detta betyder att istället för och vara klar januari 2012 är jag det

i maj/juni 2012, men vi får se vad som händer!!! För mig helt ärligt

går båda, på ett sätt vill jag vara klar NU NU! men samtidigt gillar

jag studentlivet på ngt sätt, det kan vara mysigt, så men vi får se!


Men nu tänkte jag ta på mig myskläder och antigen läsa eller

titta på Jurassic Park! :) Ha en mysig lördag!


Bjuder på en rolig bild jag tog på mig själv:P

  

Av Pinky - 16 december 2010 12:35

Åh jag älskar lyssna på Andrea Bocellis jullåtar underbart!

Sådär en blandning av engelska och italienska och italienska

är ju ett sådant vackert språk!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu har man en dag kvar av praktiken och sedan är det jullov

men jag har ju sedan en vecka kvar i januari...


Kom hem ganska nyligen ifrån den, idag fick de rita/skriva

en massa julkort haha det var faktiskt roligt :)..


Nu väntar jag på att pappa ska komma hem så att jag kan dra

mig in till stan köpa en viss persons julklapp och sedan kl fyra

ska man möta bröllop company kallar jag dem nu hahaha, men

vi ska beställa tärneklänningarna nu så det är spännande :D...


Åh fick mail nyss fick plats på min dans, så nästa termin blir det

Bollywood så himla spännande något nytt också :D Haha jag läste

typ att förra året så dansade jag också ngt nytt: Jazzfunk hehe känns

kul att jag prövar på saker, men jag vill ju så gärna dansa hype också

och street och musikaldans och dancehall och och och!


Men men är man student får man nöja sig med 1 gång i veckan!

Imorgon ska man jobba också, ska bli kul faktiskt! Men nu tänkte

jag bädda sängen hoho :)


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards