Alla inlägg under december 2012

Av Pinky - 31 december 2012 17:08

Ja då blir det här det sista inlägget för 2012...


Det här har varit ett väldigt bra år tycker jag. Jag fick se min största idol på konsert,

och inte nog med det, dessutom på min födelsedag, där han hälsade Grattis till mig!

Daddy Yankee... En av de minnestfulla minnen jag har!


Sedan självklart det viktigaste, hittade min kärlek, Johannes! Jag har verkligen

varit så lycklig och kär f.o.m sommaren då vi blev tillsammans!

Jag är så lyckliglottade över att ha dig älskling!

Med honom, har jag fått lära känna hans familj, som är helt underbar!


Sedan fick man en jättefin överraskning, finaste gåvan, vi fick

en ny hund, vår lilla björn, Oprah! :). Som gav frid och lycka till

min älskade familj. Rosalinda kommer för evigt att leva i våra hjärtan.


Sedan har man trots allt pluggandet, fått umgås med sina kära vänner,

som jag älskar med hela mitt hjärta!

En av mina närmsta vänner har fått barn! Världens gulligaste tjej!


I slutet av det här året har jag börjat träna på riktigt, som fortsätts med

nästa år såklart!


Så har man pluggat trots hur skoltrött man har varit, visst jag har inte

hunnit klar med någonting, men är nästan klar med min C-uppsats i pedagogik,

och jag är ändå stolt över mig. Eftersom att trots att jag har varit så skoltrött

har jag pallat mig till skolan och suttit och pluggat! 


I början av året fortsatte jag att jobba i St. Eriks gymnasium med

mina elever och fick i slutet av termine, ge mina första slutbetygen!

Sedan höstterminen vart det inget jobb för mig, utom fokuserade på plugg!

För visste att om jag också jobbade, skulle jag lämnat plugget åt sidan

speciellt när man är skoltrött, då är jobb såå mycket roligare ;)


Men nu är det dags för ett nytt år, nya mål, nya utmaningar. Ja man är

inte längre student, eller inte på samma sätt, nu ska man ut i arbetslivet!

Ja jag är inte klar än, men kommer bli klar mellan februari-mars. Men

kommer plugga och jobba! Men eftersom de är de sista med plugget

funkar det utmärkt att jobba också!


Ja, det kan nog bli att jag startar en ny blogg eller går till min andra

som jag började med, känner bara att det är på tiden och att denna

har nått sitt slut. Så känner jag iaf, men vi få se hur det blir.


Men jag avslutar denna inlägg med ett citat från Winston Churchill


Sucess is not final, failure is not fatal:

it is the courage to continue that counts.



Lite collage med bilder från 2012, tyvärr kan man inte göra med ALLA med!

Men jag älskar er alla! <3




 




     




Så då avslutar jag med att önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR! ;)

Av Pinky - 12 december 2012 10:41

Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv!


Jag tog tag i saker, istället för att hålla på och klaga och bara vara deppig!

Det här är andra veckan jag har hållit igång med träning!

Förra veckan tränade jag 3 ggr i veckan och denna blir det 3 eller 4 ggr :)


Känns helt underbart faktiskt! Visst det finns ggr det känns så jobbigt att jag

ibland känner jag ger upp, få vara tjock å glad hahaha men sen ser jag mig

själv i spegeln och kör hårdare! 


Det bästa med träning är hur pigg man blir efter och hur trött man är vid

rimlig läggdags! :)


Sedan är man duktig och pluggar också! Håller på med min C-uppsats som

ska vara klar nästa måndag och det går framåt!


Ikväll blir det middag på Vapiano och sedan bio- The Hobbit! Ska bli riktigt

spännande :D Men nu måste jag fortsätta att plugga! Ha det!


Bjuder på lite kollage bilder här :)


Den första är på hur mitt plugg börjar, ordnat och fint och sedan slutar med

en massa papper överallt haha :P

 



Sedan fyra bilder på senaste :)

Första: Första rosen jag fick av älskling på vår 6 månaders dag

Andra: De första lussebullarna man bakar i år

Tredje: Glad tjej efter träningen!

Fjärde: Ja vårt senaste väder :P


 

Av Pinky - 1 december 2012 14:19

Syrran sitter vid min dator så det får bli ett inlägg från mobilen...

Det är 1:a december och jag har en massa mysiga känslor inom mig!


Blir så himla glad av att se ut och att det är vitt, snö! Ger mig en otrolig julkänsla!

Det är t.o.m helt ok att det är kallt ute och att man fryser, det är typ en del av julkänslan!

Så nu fram till den 26 december är det underbart med vinter, men efter det

åker jag gärna till varmare breddgrader!


I eftermiddag ska jag hem till pojkvännens föräldrar på middag,

kommer nog bli jättemysigt!


Sedan åker vi nog hem till cherry&orre på sagan om ringen maraton fast då har

de redan börjat, vi kanske kommer lägligt till film nummer 3 men vi få se:)

Nej nu ska jag typ brodera lite:)


Bjuder på en bild på hur jag ser ut just nu, osminkad och med glasögon liggandes i sängen:p

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards