Alla inlägg under juni 2007

Av Pinky - 25 juni 2007 22:04

Jag tror att jag ska nu byta tillbaks till min gamla blogg ett tag, kände bara för det nu. Men det är ett tag bara, kommer tillbaks hit igen självklart, känner bara för en liten förändring, plus att denna sida ser konstig ut i min dator så när den har fixat sig så är jag tillbaka! :)


Men den gamla är då: www.paola88.blogg.se

Av Pinky - 24 juni 2007 15:28

Så i Torsdags så firade vi Anna på födelsedagen. Vi var i rålis och grillade, och det var finska gänget, jag och Nabil & Sabri :). (hoppas jag har stavat deras namn rätt nu). Men det var riktigt mysigt. Efter grillningen så gick alla hem, sen så träffade jag Ida & Lisa för vi drog ut och festa! :) Så det var en lyckad torsdag!.


I fredags så var det midsommarafton och det firade jag i Tyresö med Linda,Per,Josefin och Daniel i Daniels mormors villa :). Vi grillade, drack en massa goda drinkar som Josse & Danne gjorde åt oss, och så spelade vi spel och brottades, det var riktigt kul!. Det var underbart och ligga ner i gräset med Linda och prata, har verkligen saknat henne!.


Igår så var jag på Midsommarlatino med Anna och Ida. Det var halvtomt och vädret sög. Så det var inte så kul som det brukar vara. Så efter ett tag gick jag hem, men sen så ringde Nemie mig och sa att hon var påväg till Midsommarlatino, så gick gå tillbaks dit för och träffa henne, hon kom dit typ vid elva tiden, och den var påväg och ta slut, så då märkte hon att det inte var så kul, så då väntade vi på Hassan som skulle skjutsa henne hem, och mig också, eftersom att jag & Hassan är grannar :). Det var riktigt trevligt och få träffa Nemie och Hassan! Så det var trots allt en trevlig midsommar!


Idag så ska jag vara hemma och ta det lugnt, är verkligen trött och seg, men man vet aldrig med mig, det kanske slutar med att jag gör ngt iaf haha. men jag har iaf planerat att ta det lugnt! :)...

Av Pinky - 21 juni 2007 00:53

Som sagt så var min Anna tillbaks :). Det var en mysig dag med henne i kista, med shopping för hennes del & glass för oss båda :).


Haha och så satt man och prata i typ 2 timmar i telefon när vi kom hem, fyfan vad jag hade saknat henne och våra telefonsamtal :)


Imorgon eller snarare idag ska vi gå och grilla, sola & bada i rålis för och fira hennes födelsedag, grattis babe, ser verkligen fram emot det, idag har det varit en bra dag, allt känns ganska bra idag, så pratade jag med Linda på telefon idag också, henne saknar jag också, min cherry, hon kommer förevigt vara en av de närmaste vännerna jag har.


Men det var allt för idag! :) Natti Natti!

Av Pinky - 20 juni 2007 14:39

Idag så pratade jag med min Anna, som kom tillbaks igår från Portugal, åh vad jag är lycklig, har saknat henne så mycket! :D I'm really happy. Jag ska träffa henne idag vi ska åka in till Kista :) Wonderbart!


Imorgon ska vi fira hennes födelsedag, vi ska grilla & bada i Rålis, riktigt mysigt, längtar redan haha :).


Jag är iaf riktigt lycklig, och nu känns allting så braaaaaaaaaaaa! :D

Av Pinky - 19 juni 2007 00:15

Idag så var det Justin Timberlakes konsert och jag kan säga er att den var GRYM! Jag har alltså aldrig varit på en sådan bra konsert som denna. Timbaland var där också och då blev allting så jävla GRYMT! :)

Och platsen vi hade var ju jätte bra, för och vara där uppe, man såg allting kanon bra, så jag är riktigt nöjd. Justin he rocks my word haha ^^. Sen efter konserten köpte jag ett par shorts, som det står "sexyback" på där bak, älskaaaaaaaar, dem kostade mig 340 kr, haha men det var one time opportunity, så att den här gången betalade jag det, annars skulle jag aldrig ha köpt dem, tycker själv att dem var för dyra, men dem är ju så snygga!!!!!!!!!!:D

Av Pinky - 18 juni 2007 20:06

Idag skulle jag egentligen åkt till Kista med Camila, men eftersom att jag inte fick lönen av pappa idag utom imorgon, så då kändes det onödigt. Jag kanske ska träffa henne på onsdag, vi kanske tar en promenad, älskar och promenera. Så jag har varit hemma och tagit det lugnt, gick upp klockan nio idag eftersom gick till vårdcentralen för och göra en test som heter CRP! :P. Jag kom hem och sov ytterligare två timmar.


För en timme sen var jag hemma hos Hassan som bor typ 2-3 minuter ifrån mig för och hämta ett paket som är en överraskning till en kär vän! :)

Så då pratade jag en stund med honom, han är en sådan bra vän, min vän hassan :)


Igår tittade jag på Mission Impossible 2 som gick på kanal fyra, och efter den så satte jag på trean och såg på den med min syster. Tom Cruise är så het på dem filmerna, tycker att han är en bra skådis.


Igår natt låg jag och tänkte på hela mitt liv, känns så tomt nu, utan mening, känns som om gymnasiet gav mitt liv någon mening, men det kanske kan bero på att just nu så känner jag mig så rastlös. Men som ni redan vet saknar jag verkligen gymnasiet. Men jag hoppas på allt blir bra snart igen.


Imorgon så är det Justin Timberlakes konsert! Åh jag måste ringa Elina hon ska ju också på den woho! Sen på onsdag ska jag först fika med Sofie kanske och sedan kanske promenera med Camila. På torsdag fyller Anna 19 år så då blir det säkert att fira henne.


Imorgon på morgonen ska jag dra mig till Kista och köpa en födelsedagspresent åt henne :). Och min klänning från Gina tricot också!

Vi få se sen vilken film jag ska se ikväll med min syster som vanligt :). Lite av en sommar tradition vi har hehehe. Men nu ska jag byta vatten åt vovvarna :).


"No se que buscas y no quiero pensar que es un juego, prefiero creer que muchas veces no te queda tiempo, para que me respondas y aparescas en mi vida en cuerpo y alma y no en mis pensamientos"

Av Pinky - 16 juni 2007 18:40

Idag väckte mina föräldrar mig tidigt eftersom vi skulle till Ikea :).

Så i Ikea åt vi först och sen så köpte vi lite grejjer till huset, och så köpte jag en ram-grej som man kan lägga sju bilder för och lägga mina student bilder.

Sedan gick vi vidare till Rusta, och sedan till affärer! Shoppat en hel del idag :D Och förhoppningsvis får jag lönen imorgon av min pappa!

Då ska jag shoppa mig en till klänning från gina tricot! :) Men det har varit en väldigt trevlig dag med min familj, jag älskar och umgås med dem!


Så imorgon ska jag väl ta det lugnt, vi får se vad jag gör, kanske går och shoppar med min syster, jag vet iaf att klockan åtta är det sisters&brothers och den missar jag inte för hela världen haha, älskar den serien. Men det blev kort om min dag idag!:)

Av Pinky - 14 juni 2007 23:56

Idag har jag bara tagit det lugnt, tittat ganska mycket på tv. Sen så har jag också cyklat, men eftersom att jag fortfarande är sjuk så gick det inte så bra med min hosta haha, men satte mig vid en bänk och njöt av vinden och det fina utsikten jag hade. Jag älskar och sitta i en bänk ute och drömma mig bort...


Sen så cyklade jag hem och tog min syster till Vivo för och köpa goda saker till filmen vi skulle se alltså "Shes all that". Så jag har tittat på filmen med min syster och nu sitter jag här.


Den här veckan har varit ganska lugnt, nästa vecka tror jag blir mer händelserik, på onsdag iaf ska jag gå på Justin timberlakes konsert, och på tisdag/onsdag kommer min Anna tillbaks från Portugal så då ska jag träffa henne :D Och jag hoppas på träffa Hassan också, och Johanna ska jag också träffa, vi ska gå på en promenad i Tyresö :D. Det är vad jag vet, sen så vet man inte :D. Men från och med nästa vecka så är det två veckor kvar tills jag åker till Spanien och blir bruuuuuun :D, längtar redan haha ^^.


Jag har verkligen nostalgi, känner verkligen saknaden över Tyresö Gymnasium, det var ju de 3 bästa åren i mitt liv, men nu ska jag gå och göra té like always :D...



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards