Alla inlägg under maj 2009

Av Pinky - 29 maj 2009 17:54

Hejsan!


Det var några dagar sen, men det händer så mycket, så man knappt

hinner blogga, och vissa dagar har man bara inte lust och blogga...


Nu sitter jag här nyduschad, och ska snart fixa mig för senare

ska jag in till stan och träffa Bench och Älskling, Bench ska bjuda

mig på middag som födelsedagspresent =D...


Ja och jag söker efter lägenhet, eftersom jag och älskling funderar

på att flytta ihop... =D Äntligen hehe men vi får se hur det går, inget

är definitivt, så jag håller tummarna iaf och sen om det blir av eller inte

få vi låta ödet bestämma...


På söndag har jag dansuppvisning, känns lite pirrigt! Ska bli kul!!

Älskling och syster ska komma och titta, aa min syster känns det lite

jobbigt med eftersom hon kritiserar allt, och jag skulle ba vilja höra:

fan vad bra det gick istället att hon ska ta upp det som inte gick bra...


Yesyes, kanske borde börja fixa mig... ^^ Ha det!


(Nu kommer det en bild från egypten, jag och älskling rider kamel!=D )

Av Pinky - 25 maj 2009 21:42

Min födelsedagsfest var så jävla grym, e så nöjd och jag tackar

alla som kom! =D Tyvärr har jag inga bilder från kvällen för

jag minglade runt istället för och gå runt med kameran för första

gången så brydde jag mig inte!


Sen i söndags besökte jag och älskling Midia&Martin och åt middag

med dem och hälsade då också på lilla kattsen! =)... Ja och igår

sov jag över hos älskling.


Idag började jag dagen med att sola ute i balkongen med Ralle och

sen lite shopping i stan och sen skola, sen dans och sen lite

mer shopping, nu har kag köpt mina första chinos! Och så köpte

jag en gråkjol, två linnen och en tröja med rosa ränder och en

ny bikini :D.... Hehehe blev lite shopping iaf :p...


Ja och nu borde jag börja plugga, men faaaaaaaan alltså så jävla

svårt, annars kommer jag va så jävla stressad imorgon och då får

jag skylla mig själv.. Ja men nu ska jag googla lite och se om jag fattar

lite mer om gubbarna jag ska skriva om...

Av Pinky - 22 maj 2009 17:39

Nu har det gått typ 5 dagar sen jag skrev sist...


Idag har jag ba tagit det lugnt, la in nyss egyptern bilderna

på en skiva så att nu är det bara att framkalla =)..


Imorgon ska jag ha min födelsedagsfest, ändrade till hemmafest

istället för restaurang så nu ska vi festa här hemma hos mig, jag

har bara ett lite problem, jag har inga skivor att lägga in musik på...

Hmm får se hur jag fixar det... för det är ju ingen fest utan musik!


Yes... ne nu ska jag nörda mig lite mer här vid datorn och titta

på en gamla bilder som jag hittade nyss på en gammal skiva...


Hej så länge

Av Pinky - 18 maj 2009 22:20

God kväll!


Ja det har gått några dagar sen jag skrev sist och under dem dagarna

blev jag ett år äldre, jag är nu 21 år gammal....


Kryssningen var helt underbar, 5 timmar av bara stand up komiker, och

sedan blev det festa&dansa och så, det var najs! Sen på min födelsedag

blev det sjungande och tårta här hemma och sen Eurovsion ngt jag

aldrig trodde jag skulle titta på haha men gjorde det och gillade Norges

vinnar låt!


Ja och idag hade jag dans och det var riktigt kul nästa helg är det

dans uppvisning! =D... ska bli så kul! Men nu i helgen ska jag fira min

födelsedag på riktigt! Bokat restaurang och sådant och 21 personer har

sagt att de kan komma så det är underbart!


Yes men nu tänkte jag lägga upp mina egyptern bilder på facebook,

och sedan imorgon börjar jag lägga upp bilderna här också!

Men ha forsatt trevlig kväll!


Av Pinky - 14 maj 2009 12:39

God morgon!


Imorgon har det gått 1 vecka sedan jag kom tillbaka, och jag saknar

så mycket dit, jag vill vara där nu, 1 vecka var för lite, just nu

skulle klockan vara 13.40 därborta och vi skulle säkert ligga ner

i poolen och steka! Men jag måste väl ta och acceptera att semestern

är över, men det var så jävla underbart att vara med honom varje dag,

och inte behöva oroa mig  över vart han skulle, när kommer vi ses igen?

Ha han var ju där varje dag...


Jaja nu ska jag sluta pladdra om att jag vill tillbaka, imorgon är det kryssning då, Raw comedy kryssning för och vara exakt, känns väl spännande men eftersom att det är inte jag som sköter det här med biljetter o allt känns

det lite jobbigt, så det kommer bli spännande när vi är där...


Och sen på lördag fyller jag år... yesyes, men idag vet jag inte vad

som händer förutom att ngn gång på dagen måste jag plugga!

Men nu ska jag äta ngt...

Av Pinky - 13 maj 2009 19:13

Idag har varit lite av en slapp dag, jag har läst det mesta av dagen,

och nu läst ut femte boken i Shoppaholic serien =( känns så sorgligt,

för jag älskar dem böckerna, måste tacka Cherry&Grekinna för det! Det var

dem som presenterade mig för Rebecca Brandon född Blomwood!


Ja det kanske är dags att läsa ut sista boken i Twilight serien som jag har lämnat bara för att den inte ska ta slut och vara över, men det är tyvärr

nog dags, jag hade ju funderat på att börja läsa harry potter böckerna men

är lite osäker för har lite lust att läsa Flyga drake tror jag, vi får se...


Ja har också fått lite ont i magen då och då, men som tur jag har kommer

älskling hit, igår kom han inte men idag så kommer han, han har iaf lovat

det!! Ja så det blir greys här hemma bara, plus att cherry var trött

och orkade inte ha det hemma hos henne så...=)


Ja nu tänkte ja typ göra ngt gott och sätta mig och börja titta på

filmen " finding never land" har ju aldrig sett den så!


Ja fyller år faktiskt om 3 dagar, känns konstigt, jag brukar vara så

uppspel när det gäller mina födelsedagar eftersom jag ÄLSKAR och fylla år, men eftersom jag är fattig så känner jag mig inte så jävla pepp konstigt nog, men 21 fyller jag, och nu är jag myndig i Chile också, och USA för den delen också...



Ha en trevlig kväll!

(bilden togs från hotellet i Egypten! *saknar* )


Av Pinky - 12 maj 2009 16:50

God dagens...


Gud vad det var svårt att komma upp från min nya underbara säng,

men kom upp iaf, hade föreläsning och efter den mötte jag Denice

i stan, det var typ 7 månader vi sågs sist, så det var dags och ses igen...


Och nu är jag hemma, var på topp humör men nu är jag frustrerad, vet

inte hur jag ska göra, har mindre pengar i mitt konto än jag hade

räknat med, dem tog igår natt pengar från flygplanen, alltså dryck och

sådant vi köpte på vägen hem... Åh jag vet inte vad jag ska göra! Jag

ska på kryssning på fredag, hm with no money? Hm fan fan fan vet inte

vad jag ska göra!! Får kanske sälja ngt på tradera? Hahah... Äsch jag får

väl fixa det på något sätt...



Älskling ska sova hos mig, han kommer strax efter jobbet =)... men nu

tänkte jag lägga mig i min säng läsa lr titta på tv och tänka på annat!

Lägger upp ändå en "glad" bild på mig som jag tog ganska nyligen, ni

kanske ser hur brun jag har blivit =)....



Av Pinky - 11 maj 2009 19:55

God kväll...


Min helg blev lite annorlunda än vad jag hade tänkt mig, I lördags

träffade jag Carro en stund, drog till kista och åt en liten middag.

Sedan träffade jag Cherry,Grekinna& Oskish, vi satte oss ute på Snaps,

men Cherry&Oskish drog tidigare än mig och Grekinna, jag och Grekinna

drog vidare till Söderkällarn men sen så drog vi oss hem till mig, Grekinna

sov över hos mig för första gången, riktigt mysigt!


Ja och sen i söndags, hämtade vi med hjälp av Jocke&Jonte, nya sängar

till mig och min systers, dem var till en bekant till min Mamma som nu

har flyttat ut från deras villa till en lägenhet och vi fick två 120 sängar

gratis :D Så nu är mitt rum helt förändrad, ni får se det på en bild längst ner... Ja och sen på eftermiddagen igår drog jag hem till Midis och

träffade hennes nya kattis, och Bells var där också.


Sedan drog jag mig hemåt Cherry där vi skulle bya studentlitteratur,

och sedan sov jag hos älskling...


Idag har det varit skola och sen dans och nu är jag hemma och väntar

på att maten ska bli klar... Och sedan ska jag duscha och njuta

hela dagen i mitt vackra rum :D...


Ha det!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards