Alla inlägg under januari 2011

Av Pinky - 30 januari 2011 00:24

Igår hade jag en av dem bästa utekvällarna i mitt liv...

Den började på Universitetet på juridik avdelningen för

Vannes kompis AnaMaria går där, så vi var där, förade med

en massa cider för det var ju så billigt, 20 kr cider, hell yeah!


Sedan drog vi oss vidare till östermalm där klubben Lois låg

och evanemanget XL bar exlusive skulle hållas! Vi kommer

ganska tidigt och det var bra för det var ingen kö och vi

var så jäkla kissnödiga att jag vara nära att bara kissa på mig

typ haha...


Sedan satte vi oss ner och chillade men våra fötter

dansade under bordet men dansgolvet var så tomt så vi väntade

lite, sedan efter vi drack upp våra cider fast Vanne drog med

ölen till dansgolvet så shakade vi, och fyfan vad vi shakade hela

natten, musiken var gryyyymmm hela tiden, non stop liksom!


Senare mot kvällen var det dags för en tequila, Vanne kände

inte för det så jag & AnaMaria tog en, och fyfan den kickade in

snabbt haha så då var det mer dansadansa. Under kvällen dök

Maryis, Cp och Sandrish upp, fettt kul liksom och så dansade vi!

Anamaria drog tidigare än oss, hon hade varit uppe sens klockan

6 på morgonen så ja förstår henne!


Men jag och Vanne dansade kvar till stängning!

Sen var det dags och dra sig, blev lite problem vid garderoben

med Maryis jacka för dem efterblivna som jobbade

där ville inte ge hennes jacka men till slut fick hon den och

dem bad om ursäkt inte för att det hjälpte men men...

Vi drog oss åt olika håll, Maryis och company skulle gå

och jag & Vanne ta tuben mot hötorget destinationen

var MCDONALDS!


Allt går flitigt med alla tåg, sen var vi framme jag rekommenderar

Vanne köpa mcfeast she does it och hon ångrade det inte ;)


Sen drog vi oss hem till mig, här hemma drack vi upp nästan hela

sveriges vatten men som tur är lämnade vi lite kvar ;) haha sen låg

vi och pratade i sängen till halv sju på morgonen och sedan gick upp

elva på morgonen...


FYFAN ALLTSÅ! men kvällen var SÅ JÄKLA BRA!

BRA DJS SOM FAAAAAAAAAAAAN! Folket var naajs inga sliskiga, jobbiga

killar liksom :D:D


Idag gick vi upp åt frukost och sedan drog vi oss, Vanne hem och

jag till ikea med familjen för och köpa min skrivbord :D

så nu sitter jag vid den men det är fortfarande kaos alla mina

böcker och shit ligger på golvet haha men ska fixa det imorgon!


Nej det var nog allt, nu ska jag titta på ngn film och somna till,

God natt!


Här kommer det uppe lite bilder ;)

Jag & Vanne :)

  

Vanne &Anamaria

  

Det är feeeeeeest!

  


Såhär ser min fina hög med böcker på golvet ut!

  


Av Pinky - 27 januari 2011 17:23

Sens jag såg Donnie Darko visste jag att Jake Gyllenhaal

var snygg som fan, men så försvann han och  hade små comeback

nu har ju han kommit tillbaka, jag vet att filmen Prince of Persia

kom ut på bio i somras och jag brukar ibland va lite sen med filmer

men jag såg den nyss,och fan vilken sexig man han har blivit,

jag har gillat honom sens pojken han var i Donnie Darko till mannen

han har blivit nu, wow säger jag, det roliga är att jag blir så glad

över att se honom haha typ som att jag går runt och drömmer

mig bort med Jake, som att jag liksom har en chans HAHAHA

men men drömma får man :D

 

Jag har en tendens att när det inte finns en aktuell real man in

my life att drömma mig bort med så hittar jag alltid ngn snygg

kändis som jag kan göra det med sist var det Cristiano Ronaldo

åh gud vad jag drömde om honom... Haha sen så fick man en

riktig man i sitt liv och min förälskelse med C.Ronaldo försvann

nu har jag inte en riktigt man i mitt liv, så är Jake Gyllenhaal

nästa man jag ska drömma mig bort med? Det får vi se haha

 

Nu ska jag titta på Love and other drugs!

Av Pinky - 25 januari 2011 00:53

Inatt hade jag mardrömmar men trots dem så vaknade jag på

bra humör och drog till skolan där det blev fika med Cherry & Cecci :)

och sedan var det dags för lektionen, som var SÅ HIMLA TRÅKIGT!

Ogillar vår föreläsare om hinduism och det är så synd för hinduismen är

en sådan intressant religion, imorgon ska jag hämta mina böcker och

läsa själv och se om man förstår något! :)...


Bästa med skolan är att man går med min söta Cherry :) och nu

har vi planerat lite inför nästa middagsmaten jag ska laga åt dem

men först ska jag experimentera lite hemma höhö, spännande :)


JAG KLARADE AV GRAMMATIK TENTAN! JAG ÄR SÅ HIMLA GLLLLAAAD! :D

och mycket men mycket stolt över mig själv! Jag gjorde den en gång

och klarade av den, så grym är jag haha nej men pluggade till den på

riktigt med Nadyis så det lönade sig!


Imorgon är det en seriös dag, ska träna, plugga sen äta middag med

min Jennysen och sedan hem och typ bestämma ämne till C-uppsatsen

liksom, jag vet på ett ungefär vad jag vill skriva om men måste tänka

igenom det en extra gång och verkligen sätta mig in i det!


Idag efter skolan drog jag mig in till stan där det blev middag

på kinesisk restaurang med Cristinis och Maryis :)  det var jätte

mysigt och trevligt, bara att jag blev proppmätt haha, buffe ni vet..

Men det var min o Cristinis första dejt så det gick lyckad! haha nej

men hon är en riktigt go tjej! Vi har pratat om att ses såhär i 1 år och

nu tog vi tag i det haha...


Men nu tänkte jag typ chilla lite och sen titta på film för sen sova :)

Jusste min gulliga lilla syster hade väntat hela dagen på att jag skulle

komma hem sötisen för och spela donkey så vi spelade donkey så fort

jag kom in i mitt rum haha :)...


Lägger upp en bild på mig när jag var påväg ut till skolan, och sedan

en på VÄRLDENS BÄSTA TRÖJA! :D

  


BÄSTA TRÖJAN EVER!

  


Av Pinky - 23 januari 2011 19:17

Idag såg jag något jag ville faktiskt aldrig se, men nu fick jag se

det, en bild på dig och din nya flickvän kyssandes, och kan säga

att det kändes, tårarna rann och hjärtat gjorde ont, sen efter

att pratat med två vänner, så rättade jag upp mig och torkade bort

tårarna, för nu räcker det, i dont give längre om honom, nu försvinner

han från mitt liv, och jag släpper och går vidare...


Det här året ska bli mitt år, det här året ska jag försöka vara lycklig,

och jag är inte lycklig med och veta om hans liv så det är över!

Trots att det gör ont men jag kan inte leva med att då och då falla

tillbaka till honom och känna att livet är meningslöst NOPE!


Jag har ett eget liv och leva, mycket och uppleva, mycket och se, många

att bli kär i, så livet tar inte slut och det är inte the end of the world

som det har känts, jag skiter i vad han gör i andra sidan, med vem han

är med, HEJDÅ MED DET!!!!!!!!!


jag skriver detta inlägg mest för mig själv, för och påminna mig

själv om detta...

Av Pinky - 20 januari 2011 13:01

I'm baaaccck! Tyvärr faktiskt, London var underbar och härlig

som vanligt, vädret var underbart, gick runt i skinn jacka och

jeans jacka & converse, mm det var underbart...


Men nu är man tillbaka till verkligheten, plugg,plugg & mer plugg...

Imorgon ska jag plugga hemma hos Vanne med henne, båda har

tentor och plugga till så det känns toppen och plugga med ngn! :)


Idag ska jag hem till min älskade Cherry med Grekinna och leka lite

haha :)... Sen är det hem och plugga och sen på kvällen tänkte

jag titta på Back to the future, köpte mig en tröja med film trycket

på det är ju min favorit film såå :D


Ja i London blev det shopping :D fett najs och speciellt när det mesta

var på rea :D...  Men jag vill faktiskt tillbaka, jag har fått tillbaka

den här känslan över att jag vill bort och jag vet att det egentligen

är bara jag som vill fly från honom men men, jag vet att allt måste

bli bra igen... Det går ju som sagt upp och ner...


Nej nu måste jag börja fixa mig, äta ngt innan det bär sig av mot

Cherrylicioouus!


Peace!

  

Jag i brittiska museum, den egyptiska avdelningen! :)

Av Pinky - 11 januari 2011 23:31

Igår var jag på morgonen till eftermiddagen på universitetet

och pluggade med Nadyis, sen på kvällen drog jag mig hem till

Vanne, träffade henne i tcentralen lite oplanerat, vi skulle mötas i

Råcksta så vi åkte bara tillsammans hem till henne...


Väl hemma hos henne åt vi middag och sedan var det dags för

och spela Mario kart på Wii med henne och hennes lilsyrra och

pojkvännen till lilsyrran, men hur som fan vad kul vi hade haha sen

spelade vi Wii play tror jag det heter och fan vad vi garvade där.

Jag hade en jätte trevlig kväll hos Vanne som definitivt kommer göras om...


På eftermiddagen var jag hemma hos Nadyis och pluggade för

imorgon är det tenta dags, blöö har pluggat lite nu men fan jag är

nog för trött så det blir läggdags och får plugga extra imorgon på

universitetet efter praktiken...


Jag märker att jag är lat för jag saknar mina lata dagar, mitt lov

haha och vardagen har inte ens börjat på riktigt än haha men jag

smiter ju iväg på lördag till London weeehoooo! :D


Ja nej men läggdags, godnatt!

  

Av Pinky - 10 januari 2011 16:50

Jag har varit på universitetet från kl 11 på morgonen med Nadyis

det gick bra tycker jag, men nu är min hjärna slut, den vill inte

höra mer om grammatik...

Har gjort en skiss till lektionen på torsdag, imorgon vet jag ungefär

vad jag ska säga och göra under lektionen, ska planera mer hemma och så...

Nu väntar jag på att tiden ska gå här på universitetet för jag drar mig direkt

härifrån till Vanessa... Jag borde haft med mig min nintendo dsi men jag

tänkte ne kommer inte behöva den, har alltid med mig den i onödan, nu

när den är behövlig så nej haha eller min bok den har jag inte med mig heller,

fett tråkigt, jag vet att jag skulle kunna plugga men jag menar allvar när

jag säger att min hjärna vill inte mer, den har typ tagit paus eller något,

jag ska ju plugga lite mer hemma....



Ja Paola har tråkigt, Grekinna och Cherry bakar antagligen eller så

är dem klara med det, blööö jag saknar dem... men men vi får se när

man får träffa dem...



Idag har jag registrerat mig och det gick bra och anmält mig till nästa

veckans tenta... Mmm... och om 5 dagar åker jag till London fan vad

jag längtaaaaaar!  


Måste skaffa word till den här datorn eftersom det är i den här jag kommer

sitta och skriva C-uppsatsen i vår... mm få se hur jag gör det, kanske

cherry vill hjälpa mig? Maybe maybe, nej nu måste jag på toa!



Hej hopp!

  

Bild på min bebis, hon som gör mig lyckligast: Rosalinda!:D <3

Av Pinky - 9 januari 2011 19:18

Idag har jag varit lite slö men inte lika slö som igår iaf,

jag duschade så piggnade jag upp och satte mig ner med

mina sjuors spanska böcker och börja planera och jag kom på

vad jag ska göra på torsdag då jag kommer ha en person från

universitetet där, jag ska ju bara reptera det vi gör på tisdag

så jag ska göra en stencil till dem där dem ska få repetera, men

jag ska ju självklart ta allting först muntlig och repetera muntligt...


Men nu tog jag en paus för min mage kurrar och jag väntar på mat

sen blir det mer planering och så ska jag också titta på dem senaste

avsnitten av the big bang theory och greys :D sedan blir det nog lite mer

planering och sen läggdags ska upp tidigt imorrn för och plugga

på Universitetet med Nadyis :)...


Men nu vill jag ha MAAAAAT haha, ni får ha en fortsatt trevlig söndag!

och MYYYS så mycket ni kan, det är vad söndagar är gjorda till ;)


och jag vill säga en sak innan jag avslutar detta inlägg att jag

hejjar på min Cherry & Grekinna <3!


En bild på mig med glasögon, ser sådär smart ut haha not:P

  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards