Alla inlägg under april 2009

Av Pinky - 30 april 2009 19:53

Här sitter jag nu hemma lite uttråkad i väntan på att Jonte ska ringa,

för då drar jag mig hem till honom, vi ska åka ifrån honom till

Arlanda, gud jag åker snart, känns helt overkligt, jag som har längtat

efter den dagen och nu är det bara timmar kvar tills dess, ska bli

najs! =)...


Ja idag har jag bokat bord till min födelsedagsfirandet, känns jätte bra! Det blir i grekiska kolgrillsbaren, så yes blir grekiskt haha! Ja och så har man

packat, träffat Cherry & Oskish, ja ätit kebab med mami&papi...


Gud vad det här är tråkigt... blööö.... Nej nej ska försöka sysselsätta mig

eller ngt...



Av Pinky - 30 april 2009 13:02

Åh nu är jag klar med uppsatsen =D så jävla lycklig trodde att jag

aldrig skulle bli klar :D...


Ja och nu är det dags för och städa och packa... Det tar lite emot... Tycker

det är så jobbigt att passa vet aldrig hur mycket jag egentligen får ha med mig:P.... Haha nej men städa och packa, imorgon åker jag ju :D



Egypten here we come =D woho!

Av Pinky - 29 april 2009 23:07

Gud det var längesen jag skrev!


Ja jag har egentligen ingen tid o skriva här, håller på och skriver på min

tenta som jag ska försöka ha klar IDAG? ÅÅH har lust och gråta känns

omöjligt... Men men om jag inte gör det idag får jag gå upp tidigt imorgon bara vi få se hur det blir, men nej plugg... ÅH om 2 dagar åket jag! =D

Av Pinky - 26 april 2009 20:38

Den här söndagen har varit helt underbar, det började med ett

samtal fråm Grekinna till att den avslutades med henne också =).


Vi möttes i stan, gick till gallerian där jag köpte fjärde boken i

En shoppaholics bekännelser serien och så lunchade vi i gallerian

också. Sen blev det lite shopping för mig, köpte en somrig klänning

från h&m 98 kr bara!


Sedan drog vi till bion och bestämde oss för och se The reader men fick

vänta i 1 & halvtimme så vi satt och snackade och tog en minifika

i Sandys med milshake och för min del en chokladboll också!


Ja sen var det dags för filmen som var jätte bra faktiskt, rekommenderar

den! Ja och sedan var det farväl hehe men jag ska träffa henne imorgon!


Ja och nu är jag hemma och ska snart äta ngt och sen sätta mig i myskläder

och titta på SATC hade jag faktiskt tänkt!


Yes imorgon ska jag träffa Jonte, han vill tydligen sova hos mig, och

planera inför resan, yesyes men nu ska jag fixa min mystid!

Av Pinky - 26 april 2009 01:27

Igår & idag har det varit härliga dagar!


Utgången igår gick bra och dåligt haha, men det började med

att jag mötte Christo i medis dem andra var sena så vi satte

ner oss där i "fontänen" och såg på när "projekt sthlm" hade

dansshow, en av dansarna har jag haft som vikarie på dansen,

men dem dansade skit bra allt från dancehall till breakin...


Ja sen så mötte vi Pablo och vänner till honom, så drog vi till Carmen

där vi hade det väldigt trevligt, sen ville vi vidare, men vi misslyckades

kom inte in ngnstans, så vi drog sist till Mcdonalds haha. Ja och sen

drog alla hem och jag hem till älskling men jag var hemma innan han

kom hem haha så jag satt o lirade lite tvspel med Bench! =).


Ja och idag har det varit en underbar solig dag, jag mötte Grekinna& Cherry

på SK och åt middag, sedan satte vi oss på en uteservering på Medis

och tog en Cider. Sen drog vi oss vidare hem till cherry&oskish där vi

chillade =).


Kom hem nyss, och har tyvärr inga bilder och bjuda, men idag hade

jag på mig min nya kjol och skorna o allt jag köpte igår haha ^^.

Imorgon får vi se vad som händer, nu är det bara 6 dagar kvar...

Av Pinky - 24 april 2009 17:49

Vilken härlig dag!


Jobbet gick utmärkt! Jag kom hem nyss från stan och det blev lite

shopping: En kjol från h&m, ett par rosa ballerina och en sjal från Indiska,

men det är tyvärr månadens shopping... Om det inte blir ngn bikini

nästa vecka men inget mer... Ja som tur fyller jag år snart så då får

man ju presenter hihi ^^...


Ja nästa vecka är det fan fullt upp, kolla restaurang till min födelsedag,

plugga, skriva uppsats och sen dra iväg till Egypten.


Ja nu ska jag typ tvätta mitt hår för den känns så slitet så mycket

balsam och inpackning, ja och sedan ska jag ut och träffa

spanska gänget och sedan ska Cherry förhoppningsvis hänga med =D


Ja men här får ni bilder på shoppingen och dagens outfilt:

Klänning, Kofta & Leggings: Gina Tricot!

Av Pinky - 24 april 2009 07:36

God morgon!


Jag är uppe och ganska pigg, konstigt nog, men jag kommer säkert bli

jätte trött senare i eftermiddag, få se om jag kanske hinner med

en liten powernap. Ja ska snart dra mig ner till bussen och till skolan

där jag ska jobba, känns lite nervöst det var längesen jag stod

framför en klass... men förhoppningsvis går det bra, det är ju trots

allt bara tre lektioner så.


Ja sen ska man hem och sen in till stan lite snabbt sådär, jag lovar

att jag ska behärska mig och inte shoppa mycket alls! FAST JAG VILL!

men nepp ska faktiskt försöka shoppa mindre än jag hade tänkt!


Men men ha en trevlig morgon!

Av Pinky - 23 april 2009 22:04

Det har varit en jätte mysig dag. Min dag började med att min syster

väcker mig tio i elva på morgonen för och äta frukost och titta på våra

chilenska seria med toda la familia. Men efter det gick jag och la mig igen

haha.  Men sen jag gick jag upp och tränade =D så nu har jag faktiskt

hållt mitt mål, jag har tränat 3 ggr i veckan, woho!


Ja sen så mötte jag Älskling i Gamla stan, han tog mig till en

Tapas restaurang och bjöd mig på en urmysig middag! Ja och nu

är jag hemma, betalat räkningar, lr imorgon betalas dem men fixat det,

kollat resan inför imorgon till jobbet, ska jobba tre timmar, men det är

alltid ngt 9-12, fast jag var dum idag och tackade nej till ett 9-15.40

jobb, men då skulle jag inte ha hunnit med min träning ja det kanske är

ursäkter men done is done. Ja får skärpa mig nästa vecka o då får

jag fan inte tacka nej till ngt jobb!!


Nu ska jag fixa lite te och så och lägga mig i sängen och titta

på tv lr läsa min bok för sen blir det läggdags.


Imorgon efter jobbet ska jag in till stan köpa ngn bikini och en

kjol, sen får det inte bli ngt mer! För sen när jag är tillbaka från

egypten måste jag köpa en klänning till mitt födelsedags firandet! =)

Men sen vid sju tiden ska jag träffa ngra från min gamla klass från

spanskan ska bli så kul! =)


Föresten så ska jag på Raw Comedy kryssning den 15:e maj, de fixade

in mig :D woho så har tre saker och se fram emot nu först; 1:a maj

Egypten, 15:e maj Raw Comedy kryssning och 23:e maj mitt födelsedags

firandet :D allt kommer efter varandra :D härliga Maj-månad!


Jepp men nu ska jag göra mitt goda té, Natti natti,

Outfilt: Jacka: H&M Vitlånglinne: Cubus Leggins: Cubus

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards