Alla inlägg under december 2011

Av Pinky - 24 december 2011 20:39

Jag valde att skriva i denna blogg eftersom i denna blogg har jag pratat om henne

hann inte göra det i min nya, men jag ska skriva om henne där också men det

känns mer rätt att skriva om det första gången här...


16 december gick min lila prinsessa, mit hjärta Rosalinda bort, och det är

min hund, men för mig är hon mycket mer än en hund, hon är min lilla syster!

Men hon gick bort och lämnade min värld eller hela min familjs värld tom och kall.

Jag saknar henne varje dag, tänker på henne varje dag.  Har alltid ett ljus tänt

för henne.


Av denna anledning firar vi inte Jul som vi brukar, vi ska äta julmat men inget mer.

Juletiden är den bästa tiden av året, men jag känner inte för jul när hon inte är

här, jag hade ju tänkt mig att vi skulle ligga och mysa och titta på film. Men Julens

magi kan ingen ta ifrån mig, jag känner den magiska känslan. Därför längtar jag

efter nästa års Jul! Längtar till nästa år helt enkelt. Hoppas nästa år står lite

vid min sida...


Men Rosi kommer alltid leva kvar i mitt hjärta forever! Men jag saknar dig min lilla

prinsessa, allt jag vill är och kunna hålla om dig igen, pussa dig på magen, jag

älskar dig med hela mitt hjärta!


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards