Alla inlägg under november 2009

Av Pinky - 30 november 2009 21:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pinky - 24 november 2009 21:49

Det gick inte så bra med min ide i universitetet, min laptop fick

inte igång trådlösa nätverket så jag satt där med min tjocka ordlista

och gjorde en av mina läxor klara. Men sen gav jag upp och åkte

hem för och plugga här, men jag misslyckades här också, nästa

gång tar jag med mig min systers laptop! Så är det bara!


Nu ska jag lägga mig och läsa andra läxan jag har till imorgon och

sen är det läggdags, skola imorrn och dans och sen kanske biljard?

Just nu vill jag ba ligga i sängen hela dagen imorgon haha:P


Ja läggdags hejdå!

Av Pinky - 24 november 2009 16:30

Idag tänkte jag vara väldigt duktig, alldeles strax ska

jag dra mig in till Universitetet och plugga hela dagen där,

har med mig min laptop t.o.m och förhoppningsvis så kommer

internet funka, då kanske jag lägger in ett blogg inlägg hehe


Men det var allt, måste dra mig till bussen


shululu!

Av Pinky - 23 november 2009 13:55

Alldeles strax ska jag städa och sen plugga och sen träna, om

jag inte tränar idag så måste jag göra det imorgon och då

får jag träna med träningsvärk på onsdag bara, MEN när jag tänker

efter borde ja träna imorgon eftersom andra dagens träningsvärk är

värre än första hahaha:P Vi få se hur jag gör men jag ska iaf träna

3 ggr den här veckan, det är mitt mål nu!


Men det är mina planer för idag! Men nu är det dags för och städa!

Av Pinky - 22 november 2009 22:15

Ja nu blev det utseende förändring på bloggen igen, tänkte mig

något lite mer mörkt eftersom det är typ vinter och sen typ rött

för Jul och kanske lite vampyr aktigt haha och sedan hjärtan för

ja kärlek is always around, trots att man kanske försöker undvika det...


Ja i förra veckan så var jag på smygpremiären av New Moon, först

fick vi se på Twilight och sen New Moon, det var en härlig kväll

med Mamma, Syster och my Cherry! Filmen var bättre än ettan

enligt min åsikt, jag älskade filmen och speciellt Jacob mums:P..


Ska faktiskt se den igen på torsdag med Jennysan, hon har inte ngn

som vill se den och jag erbjöd mig =) vill gärna se den igen hehe =)..


Ja jusste så har jag fått en ny mobil, en samsung touch rosa very happy!

Min sony ericsson dog och sen återupplevdes men den var helt cp, så

jag kunde inte vänta till jul, men som tur var den billig fick den för

1500 kr så jag är nöjd..


Ja det blev ett långt inlägg hehe, snart kommer Carro förbi och då blir

det fika, vi får se om man jobbar imorrn annars så är det plugg för mig!


Ha en trevlig fortsatt kväll!


Min nya mobil ;)

  

Av Pinky - 21 november 2009 02:44

Jag märker att jag inte trivs med att vara ensam, singel, men

jag tänker inte heller bara leta efter ngn för och bara ha, jag

vet vem jag vill ha trots att det är omöjligt, om jag ska starta

ngt nytt med någon så måste det vara med ngn som tar mig med

storm, med någon som får livet och kännas härlig, men har inte

hittat den personen än eller jag har bara att just den personen

vill inte ha ett förhållande, jag vet att jag vill verkligen ha tillbaks

honom, men jag får väl vänja mig med att vara singel och ensam.


Önskar Jacob Black kunde komma och ta mig med storm, MUMS!

han e så snygg och aa love love haha:P Nej men sånt är bara fantasi,

men jag vill ha en pojkvän jag kan åka hem med...

Av Pinky - 17 november 2009 08:38

Så är man klar och fixat för och dra till skolan men så åker bussen om

20 minuter, så har lite tid och döda...:P


Idag går man i skolan till klockan 14.00 och sedan är det hem,

och plugga! Yeaaay!


Nej roligare än så var jag inte idag....

Av Pinky - 16 november 2009 21:24

Såååååå.... Idag har det verkligen varit en städ-dag! Hjälpte mamma städa

lite i garderoben, och så tog jag undan alla sommarkläder, men sen orkade

jag inte ta ut vinter-kläderna, så får göra det ngn gång i veckan istället...


Kom ut från duschen nyss, tränat har man också gjort! Känner mig duktig,

från och med denna vecka börjar jag med träningen på allvar, minst 2 ggr i

veckan, funderar på att börja simma också, det är så skönt och avslappnade

plus att man tränar hela kroppen ;).


Ja här sitter jag i handduk och ska alldeles strax klä på mig, göra det mysig här

i rummet och plugga, tänkte lyxa till plugget ;) haha... Ja men ha en trevlig kväll!


Såhär glad är jag efter att tränat&duschat :D

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards