Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Pinky - 1 mars 2009 20:14

Uff att det ska ta 1 timme och 14 minuter till Vallentuna, börjar

klockan 14.00 och måste åka hemifrån kl 12.00 För att vara

framme 13.25 ja det är bra att vara i tid men känns så tidigt!


Annars är jag framme 5 min innan lektionen börjar och det går

ju inte... men sovmorgon blir det iaf!



åh har sådan stor lust att köpa mig en bikini men det känns

ju så tidigt, det finns en leopardmönstrad från h&m som typ

alla vet hur den ser ut som jag vill ha och såklart ska jag

köpa en i korallrosa också det är min färg i vår/sommar så of course.


Åh kan det inte vara maj då det känns så rätt att köpa bikinis

plus att jag kanske kanske reser iväg i maj också!!!


Aja snart kommer älskling hit, vi får se om jag köper biknis

iaf eller inte...



God kväll!

Av Pinky - 1 mars 2009 14:51

God eftermiddag!


Idag vaknade jag och kände mig bättre, bara lite hosta& fortfarande

lite hes men annars mycket bättre =D Så det betyder att jag kan

jobba imorgon :D great! Och om en stund ska jag dra mig till

kista :D ja och senare ikväll har Jonte lovat att komma och

jag tror på honom denna gång, och han ska sova över...



Det är faktiskt första helgen utan honom, ja ngn helg måste

det väl vara så eller? Jag antar att jag kommer vara med honom

nästa helg, men man vet aldrig...


Ja så nu tänkte jag ringa AnnaBanana och se om hon ska

hänga med eller inte....  Vi hörs!


( Förresten så är det 1:a mars vi närmar oss våren =D wippie!

och att jag har inte lagt upp ngra bilder e för att jag e så ful&sjuk

just nu så det är inget er syn vill se just nu haha ;) men kanske imorgon

när jag ska till jobbet! =) )

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards