Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Pinky - 16 februari 2011 11:26

Sitter på biblioteket i Universitetet och ska plugga hitills har det inte

gått så bra haha men kom ut precis från en tenta, så chillar lite

med datorn, lyssnar på min älskade bruno mars, HAN E BÄST! och självklart

facebookar man ^^...


Men har tenta om en vecka igen så måste pluggiliplugg :)


Måste bara säga att jag verkligen har världens bästa lilla syster, igår

peppade hon mig och hjälpte mig och plugga, istället för att jag bara

gav upp som jag kände för, så sa hon nej och började plugga med mig

och förklarade saker för mig, så himla underbar hon är!


Med tiden har jag insett att jag behöver inte söka efter min andra

halva eller själsfrände för jag har haft henne framför mig, ja min

lilla syster är min andra halva, min själsfrände, mi media naranja!

Hon är den jag vill uppleva hela världen med, jag vill leva hela

mitt liv med henne vid min sida! :) Haha ja jag älskar min syster

väldigt mycket...


Haha nej plugga hinduism nu! :D


Ovido - Quiz & Flashcards